کریمی در اردوی پرسپولیس
کد خبر: ۹۴۶۰۲۹
اردوی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دربی مهمان ویژه‌ای داشت. بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس از ظهر پنجشنبه با حضور در هتل آکادمی اردوی پیش از دربی خود را برای دربی 83 آغاز کردند. علی کریمی هافبک پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نیز ظهر در محل اردوی سرخپوشان حضور یافت. کریمی که همیشه خود را یک هوادار این باشگاه می‌داند، برای روحیه دادن به بازیکنان و کادرفنی، به دیدار برانکو ایوانکوویچ و سرخپوشان رفت.

اولین اخطار برای امید

امید ابراهیمی اولین اخطاری دربی 83 بود. او در دقیقه 13 بازی از علیرضا فغانی اخطار گرفت تا 77 دقیقه بعد را کاملا محتاط بازی کند.

کی‌روش تماشاگر ویژه دربی

سرمربی تیم فوتبال ایران به همراه دستیاران خود در ورزشگاه آزادی حاضر شد. کارلوس کی‌روش برای تماشای دربی 83 به ورزشگاه آزادی آمد. سرمربی تیم ملی که دقایقی قبل از شروع بازی به ورزشگاه رسید در جایگاه ویژه مستقر شد. افشین پیروانی، جواد نکونام و مارکار آقاجانیان، دستیاران سرمربی تیم ملی هم کنار او در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

برانکوویچ!

گوینده ورزشگاه نام سرمربی پرسپولیس را ایوانکو برانکوویچ اعلام کرد که باعث خنده هر دو بخش ورزشگاه شد.

پرچم

هواداران دو تیم پرچم‌های بزرگی به ورزشگاه آوردند که پرچم قرمز و سفید پرسپولیسی‌ها به مراتب بزرگ‌تر بود. گفته می‌شود این بزرگ‌ترین پرچم هواداری آسیا بود که پنج ردیف از جایگاه پرسپولیس را گرفت. روی پرچم استقلال هم شماره 10 منصوریان حک شده بود.

جواد لالیگایی

هواداران استقلال پس از حضور جواد نکونام در ورزشگاه بشدت او را مورد تشویق قرار دادند. نکونام وقتی او را به عنوان جواد لالیگایی، صدا زدند، به ابراز احساسات هواداران آبی‌پوش پاسخ داد.

تشویق دقیقه 25

هواداران پرسپولیس از زمان درگذشت هادی نوروزی در دقیقه 24 همه بازی‌ها به تشویق او می‌پرداختند، اما دیروز به دلیل حمله پرسپولیس، این تشویق یک دقیقه عقب افتاد.

برخورد متضاد با منصوریان

علیرضا منصوریان، تک و تنها وارد زمین شد و توسط هواداران استقلال بشدت مورد تشویق قرار گرفت. البته هواداران پرسپولیس هم حسابی از خجالت او درآمدند.

شعار علیه بیرانوند

علیرضا بیرانوند در ابتدای بازی چند پشتک زد تا روحیه بالای خود را در این بازی نشان بدهد. هواداران استقلال هم مانند هواداران پرسپولیس از خجالت دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس درآمدند. بیرانوند در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت.

جایگاه خالی استقلالی‌ها

سکوهای خالی هواداران استقلال در ابتدای بازی، بدجوری توی ذوق می‌زد. در حالی که گفته می‌شد پیش‌فروش بلیت از طریق سامانه فوتبال تیکت، به طور کامل انجام شده و هر کسی بلیت تهیه نکرده، روز جمعه به ورزشگاه نیاید. با بسته شدن این سامانه در روزهای ابتدایی هفته و اعلام روز جمعه سازمان لیگ، این پرسش به وجود می‌آید که آیا ممکن است 20 هزار هوادار استقلال بلیت تهیه کرده و به ورزشگاه نرفته باشند؟!

جادوگر

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را آماده دیدار هفته ششم مقابل استقلال کردند که یک شایعه ناخوشایند در اردوی آنها شنیده می‌شد؛ شایعه‌ای که بین بازیکنان پرسپولیس به‌وجود آمده بود این بود که استقلالی‌ها و یکی از بازیکنان این تیم برای موفقیت در دربی 83 جادوگر استخدام کرده‌اند که این جادوگران روی سکوها می‌نشینند تا مانع پیروزی سرخپوشان در این بازی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها