از چند روز قبل شمارش معکوس فوتبالدوستان برای بازی جمعه آغاز شده است. برخلاف همه دربی‌های حساس و بخصوص الکلاسیکو که گل سرسبد دنیاست، دربی ما رنگ و بو، جذابیت و زیبایی نداشت. بازی برگشت فصل قبل به ما ثابت کرد دربی ایران هم می‌تواند چشم‌نواز و پرگل باشد. آرزوی اهالی فوتبال این است که دربی فردا به اندازه دربی 82 قشنگ از آب دربیاید.
کد خبر: ۹۴۵۴۹۹

گمانه‌زنی‌های جهت‌داری که این روزها در فضای فوتبال ایجاد شده، صحبت از جایگاه لرزان علیرضا منصوریان می‌کند؛ اما همه می‌دانند که تیم این فصل استقلال خیلی خوب بازی می‌کند. این تیم در بازی با صنعت نفت و ماشین‌سازی باید با اختلاف فراوان به برتری می‌رسید و نتوانست امتیاز کامل بگیرد. در یکی باخت و در دیگری مساوی کرد. برکناری منصوریان دردی از استقلال درمان نمی‌کند و آنها که این شایعه‌ها را به‌وجود آورده‌اند، مقصودی دیگر دارند. منصوریان که فصل قبل، قهرمانی را از پرسپولیس گرفت، فردا رویایی به نام نباختن به پرسپولیس در سر دارد.

درباره تیم برانکو حرفی نمی‌توان زد. این تیم کامل و بی‌نقص بازی می‌کند. برانکو در این فصل نقاط ضعف خود را در چارچوب دروازه و خط دفاعی به‌طور کامل از بین برد و خوشحال است که طارمی و رضاییان از تصمیم خود برگشتند و در پرسپولیس این فصل حضور دارند. تیم او کاملا خود را آماده قهرمانی کرده و نمی‌خواهد در این بازی هم امتیاز از دست بدهد.

امید توفیقی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها