هلاکت2 قاچاقچی مسلح درمرزهای جنوب شرقی

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای مرزبانی در درگیری مسلحانه در مرزهای جنوب شرق این استان 2 قاچاقچی مسلح را به هلاکت رسانده و 571 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.
کد خبر: ۹۴۳۷۹۶
هلاکت2 قاچاقچی مسلح درمرزهای جنوب شرقی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرتیپ دوم پاسدار رهام بخش حبیبی روز شنبه در این باره اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شده و با آمادگی لازم منطقه را زیر پوشش کامل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان پس از ورود به محدوده کمین ماموران به سمت مرزداران تیراندازی کردند که مأموران نیز مقتدرانه با آتش پرحجم خود موفق شدند 2 نفر از اشرار قاچاقچی را به هلاکت برسانند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران در این عملیات موفق به کشف 571 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک قبضه سلاح کلاش و توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا از قاچاقچیان شدند.

سردار حبیبی با تقدیر از رشادت مرزداران که در سخت ترین شرایط با انگیزه ایثار و از جان گذشتی خود مانع تحقق اهداف پلید قاچاقچیان مواد مخدر می شوند، اظهار داشت: مرزهای جنوب شرق کشور همانند گذشته با حضور مقتدرانه مرزداران برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن است و متجاوزان و قاچاقچیان باید بدانند مرزداران با هرگونه تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران قاطعانه برخورد می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها