بازیکنان مشترک 2 تیم را می‌شناسید؟

تراکتورسازی و پرسپولیس امروز در حالی به مصاف هم می‌روند که رقابت این دو تیم قدمتی 41 ساله دارد. از همان سال‌های قبل که تراکتور و پرسپولیس رو در روی هم قرار گرفته‌اند، بازیکنان زیادی بین دو تیم معاوضه شده‌اند؛ بازیکنانی که خیلی از آنها ستاره‌های تیمشان بودند و حتی زمانی که به تیم رقیب رفتند، ناراحتی هواداران خودشان را به جان خریدند. مثل انتقال کریم باقری به پرسپولیس یا برعکس انتقال علی کریمی به تراکتورسازی.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۳

با این حال در طول این مدت دو تیم نفرات مشترک زیادی داشته‌اند که «عباس کارگر، کیان طهماسبی، اسماعیل حلالی، علی باغمیشه، یونس باهنر، کریم باقری، ناصر فرشباف، مهدی تارتار، کوروش برمک، عارف محمدوند، محمد نصرتی، علی علیزاده، علی کریمی، جواد کاظمیان، سید مهدی سیدصالحی، نبی‌الله باقری‌ها، میثم بائو، علی کریمی، کریم انصاری‌فر، قاسم دهنوی، فرزاد حاتمی، مهرداد پولادی، عباس آقایی و فرهاد خیرخواه مهم‌ترین آنها هستند.»

این اتفاق در حالی روی داده است که در حال حاضر هم چهار بازیکن مشترک در ترکیب دو تیم حضور دارند. فرشاد احمدزاده در تیم پرسپولیس و نوری، بنگر و حاتمی در تیم تراکتورسازی سابقه بازی در تیم رقیب را دارند. در کادر فنی دو تیم نیز کریم باقری و رحمان رضایی سابقه بازی در تیم رقیب را دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها