همراه با تیم ملی

تدابیری برای پرواز چارتر تیم ملی تا چین در نظر گرفته شده بود، اما طی کردن سفری 7 ساعت و نیمه تا این کشور خستگی اعضای تیم را در پی داشت.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۵

بازیکنان تیم ملی به محض ورود به هتل محل اقامتشان در شن یانگ وارد اتاق‌هایشان شدند تا با توجه به زمان باقیمانده تا اولین نوبت تمرین‌شان در این کشور، استراحت کنند.

تیم ایران در حالی با اندوخته سه امتیازی برد برابر قطر گام به چین گذاشت که تیم کشورمان در انتخابی جام جهانی هرگز نتوانسته پس از بازی دوم شش امتیازی شود. در شش دوره گذشته تنها برای جام‌های جهانی 1998، 2002 و 2014 ایران با برد کار خود را آغاز کرد که در هر سه مرتبه هم بازی دومش را نبرد. تیم ملی در هر سه بار پس از برد به مساوی تن داد.

رسانه‌های چینی در گزارش‌های خود از ورود کاروان ایران به این کشور، به نکته جالبی اشاره کردند و مانور رسانه‌ای ویژه‌ای روی آن داشتند. تیم ملی همواره برای سفر به شرق آسیا و دیدار با تیم‌های این منطقه، آشپز ایرانی با خود همراه داشت اما این بار، علاوه بر این مهم، تعداد زیاد بسته‌های آب معدنی در محموله غذایی ایران توجه چینی‌ها را به خود جلب کرده است.

شرکت هواپیمایی آتا از تامین پرواز چارتر تیم ملی برای دیدار مقابل ازبکستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی خبر داد.

فرستاده سفیر ایران در چین برای استقبال از تیم ملی از حضور ایرانی‌ها در ورزشگاه المپیک شن یانگ برای تشویق تیم ملی در بازی سه‌شنبه خبر داد. او همچنین از فراهم شدن اقلام فرهنگی از جمله پرچم ایران و ادوات تشویق مانند طبل خبر داد و گفت این 200 ایرانی از شهرهای پکن و شانگهای به شن یانگ سفر خواهند کرد.

ورزشگاه المپیک شهر شن یانگ 60 هزار نفر ظرفیت دارد و به گفته خبرنگار محلی، این شهر برای دیدار روز سه شنبه ظرفیت ورزشگاه تکمیل خواهد شد.

چینی‌ها بازنده سربلند روز اول مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه بودند و این نکته را با نگاهی به رسانه‌های چین می‌توان فهمید. چینی‌ها به دلیل نمایش امیدوارکننده‌ای که در 20 دقیقه پایانی بازی با کره جنوبی داشتند، در رختکن پاداش سه میلیون یوانی را از باشگاه «هه بی چاینا فورچون» دریافت کردند؛ اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و این باشگاه متمول که بازیکنانی مانند لاوتزی و ژروینیو را در اختیار دارد، به بازیکنان این تیم وعده پاداش سنگین 10 میلیون یوانی را در صورت شکست ایران داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها