هدیه تهرانی، بازیگر گزیده‌کاری که درحالی در نظرخواهی مجله فیلم سال 83 به عنوان یکی از پنج بازیگر برتر سینمای ایران انتخاب شد که از حضورش در سینمای ایران فقط هشت سال گذشته بود. در سال‌های گذشته او ترجیح داد کمتر در سینما حضور داشته باشد و سرش را با کارهای دیگر گرم کند.
کد خبر: ۹۳۶۶۲۹

تهرانی اما این روزها بازی در «اسرافیل» را در کنار مریلا زارعی و پژمان بازغی پذیرفته و قرار است جلوی دوربین آیدا پناهنده ظاهر شود. اسرافیل دومین فیلم سینمایی پناهنده پس از «ناهید» است که فیلمنامه آن را با همکاری ارسلان امیری به نگارش درآورده. البته امیری پیش از این هم در دیگر فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی آیدا پناهنده به عنوان فیلمنامه‌نویس و تدوینگر همکاری کرده است و همچنین مستانه مهاجر (تدوینگر و همسر پژمان بازغی) هم به عنوان اولین تجربه تهیه‌کنندگی خود این فیلم پناهنده را تهیه خواهد کرد. اسرافیل درامی درباره چالش‌ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است. پیش‌تولید این فیلم سینمایی از هفته پیش آغاز شده و مذاکراتی با برخی بازیگران صورت پذیرفته است.

پیش‌بینی می‌شود تعدادی از عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «ناهید» در دومین پروژه سینمایی آیدا پناهنده نیز همکاری کنند. آن‌طور که سینماپرس می‌گوید این فیلم وارد مرحله پیش‌تولید شده و گروه سازنده اسرافیل در حال انتخاب سایر بازیگران فیلم و همچنین بازبینی لوکیشن‌های آن در تهران و شمال ایران هستند که اوایل مهر ماه ساخت فیلم را آغاز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها