توصیه‌هایی به خانم‌ها

نزن دومی رو... !

از آنجا که برخی خانم‌های محترم از ما خواسته‌اند کمی توصیه برای آنها داشته باشیم تا بتوانند زندگی عاشقانه‌تری با شوهرانشان داشته باشند، دو مورد ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۳۶۱

1- سعی نکنید او را تغییر دهید: بسیاری از مشکلات زناشویی از آنجا آغاز می‌شود که خانم‌ها سعی در تغییر برخی رفتارهای عادی شوهرانشان دارند. آخر چه اشکالی دارد که شوهرتان قبل از رفتن به یک مهمانی سیر میل کرده و مسواک هم استفاده نکند، بهتر است کمی در خصوص فواید سیر برای بدن مطالعه کنید! حتی متاسفانه دیده شده است برخی خانم‌ها به بوی پای شوهرانشان واکنش منفی نشان می‌دهند و این در حالی است که مردها ذاتا انسان‌های تمیزی هستند و فقط به خاطر آن‌که حشرات دور و بر منزل نپلکند و زنشان را نیش نزنند، حاضر می‌شوند از خود گذشتگی کرده و بی‌خیال تمیزی شوند تا پایشان بو بدهد.

2- از رفتار و اعمال خوب همسر خود قدردانی کنید: برخی بانوان می‌گویند همسرشان عمل خوبی در طول روز انجام نمی‌دهد تا آنها بتوانند از وی قدردانی کنند؛ این‌گونه از بانوان نه‌تنها نگاه تیزبینانه‌ای ندارند، بلکه سطح توقعاتشان هم کلی بالاست. همین‌که همسرتان طی یک‌ساعت گذشته یکی از موهای بینی یا سینه‌اش را با انگشتانش نگرفته و نکنده است بایستی قدردان وی باشید؛ اگر هم این کار را به‌صورت مداوم انجام می‌دهد توصیه می‌کنیم یک بطری خیارشور یا زیتون به او داده و از او بخواهید در آن را باز کند و سپس از وی قدردانی کنید. حتی زمانی‌که در منزل مادرتان هستید، همین‌که بدون غرغر کردن غذای مادرتان را میل می‌کند بایستی قدردان وی... اوه... این ماهیتابه رو کی زد توی سرم؟ خانم شما تمام این مدت اینجا بودی و داشتی می‌خوندی چی می‌نوشتم؟ نزن دومی رو...!

ارژنگ حاتمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها