درگیری دو میوه‌ فروش با قتل و قصاص پایان یافت.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۲
قصاص، پایان درگیری در میوه‌فروشی

به گزارش جام‌جم ، شامگاه 29 دی سال 93 درگیری مقابل یک مغازه میوه‌ فروشی در خیابان سی متری جی به ماموران کلانتری 11 هفت‌چنار گزارش شد.

ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند در این درگیری یک میوه‌فروش دوره‌گرد با ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده است. صاحب مغازه میوه‌فروشی به نام مهران 37 ساله هم به عنوان ضارب شناسایی شد.

تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌که از بیمارستان خبر رسید، میوه‌فروش دوره‌گرد بر اثر شدت جراحات جان باخته است.

ماموران تجسس برای دستگیری مهران را آغاز و او را در پشت‌بام خانه‌اش دستگیر کردند. او در بازجویی‌ها گفت: مقتول با چرخ‌دستی میوه می‌فروخت. چند بار از من میوه گرفت، اما پولش را نداد. شب حادثه بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و او به قتل رسید.

با تکمیل تحقیقات، متهم هفته گذشته در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد و گفت: شب حادثه مقتول بدون اجازه یک جعبه انار برداشت. به او گفتم باید پول انار‌ها را بدهد، اما او بدون اعتنا به اعتراض من شروع به خوردن میوه‌های مغازه‌ام کرد. او میوه‌ها را کف مغازه می‌ریخت. به رفتارش اعتراض کردم و خواستم مغازه را ترک کند، اما او به کارش ادامه داد. چاقویی برداشتم تا او را بترسانم. چاقو را به سمتش گرفتم که نمی‌دانم چه شد که به گردنش اصابت کرد.

پس از دفاعیات متهم، قضات دادگاه وارد شور شده و با توجه به درخواست اولیای دم مهران را به قصاص محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها