پرونده پسر جوان که در اقدامی تلخ برادر افیونی اش را به قتل رسانده بود با درخواست قصاص خانواده اش به یک قدمی چوبه دار رسید.
کد خبر: ۹۳۸۰۶۶
درخواست دختر 14 ساله برای اعدام عموی قاتل +عکس دادگاه و بازسازی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، رسیدگی به این پرونده از ششم اردیبهشت 92 به دنبال پیدا شدن جنازه یک مرد در محل بازیافت زباله ها در شورآباد در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد این مرد در محل دیگری کشته شده است. تلاش برای افشای هویت وی آغاز شده بود که پلیس دریافت قربانی رسول نام دارد و از مجرمان سابقه دار است.

قاتل برادر در یک قدمی چوبه دار


به این ترتیب پلیس خانواده رسول را شناسایی کرد. پدر رسول به پلیس گفت :مدتهاست از پسر معتادش بی خبر هستم و اگر او کشته شده باشد هم از قاتلانش هیچ شکایتی ندارد.
اظهارات پدر رسول موجب شک پلیس شد. به این ترتیب پلیس پدر و دو برادر رسول بازداشت شدند. برادر بزرگ رسول به نام اصغر قتل اعتراف کرد و گفت: رسول 10 سال بود که به دام اعتیاد افتاده بود. ما تلاش زیادی کردیم تا او را ترک دهیم اما موفق نشدیم. آن روز برادرم بار دیگر تحت تاثیر مصرف شیشه دچار توهم شده بود. او از پدرم می خواست تا ارثیه اش را به او بدهد که پدرم مخالفت کرد و آنها با هم درگیر شدند. من وارد دعوا شدم و برای آرام کردن برادرم گلویش را گرفتم اما یکباره صورت برادرم کبود شد. من با کمک پدر و برادرکوچکم جنازه رسول را داخل کارتن یخچال جاسازی کردیم و آن را با چرخ دستی به خیابان دامپزشکی بردیم و داخل سطل زباله انداختیم.
به دنبال اعتراف های این مرد پدر و برادر کوچکش نیز بازداشت شدند اما خود را بی گناه خواندند.
آنها در حالی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند که دختر 14 ساله قربانی برای آنها اشد مجازات خواست. درآن جلسه اصغر به قتل اعتراف کرد و گفت: برادر کوچکم و پدرم در این ماجرا دستی نداشتند.
بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی اصغر را به قصاص نفس – اعدام- محکوم کردند و با گذشت یک ماه این حکم در شعبه ششم دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
۰
۰
بلوچی هستم به نظر من آدم معتاد حقش بود وقتی پدر بگه پسرم بمیره دنبال مقصر نمی گردم پس بدان چه كاری با خانواده اش كرده بهتر كه مرده آنها باید آزاد شون وقت كسی كه این جورآدم معتاد تو زندگیش داره متوجه میشه خانواده چی میكشه
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
۰
۰
كوخبرش؟

نیازمندی ها