متهم اصلی، قربانی خود را 2 روز در خانه زندانی کرده بود

پایان سیاه دوستی خیابانی دختر جوان

یک سال قبل با سعید آشنا شدم. قول ازدواج می داد و می گفت حاضر است جانش را فدایم کند. خام این حرف شده بودم. چند هفته گذشت.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۷
پیامکی از شیطان

اصرار می کرد همدیگر را ببینیم. موضوع را به خاله ام اطلاع دادم. خدا خیرش بدهد خاله محبوب را، راست می گفت، پسری که دختری را واقعا برای ازدواج بخواهد حد و مرز محرم و نامحرم را حفظ می کند و از این حرف ها نمی زند.

خواسته اش را قبول نکردم و همین مساله باعث قطع رابطه مان شد. خوشبختانه چند ماه بعد با پسر خاله ام نامزد شدم و دوران عقد را سپری می کنیم.

سعید هم به سراغ یکی از همکلاسی هایم رفت. هر چه به یگانه می گفتم این ارتباط به صلاح تو نیست و گول حرف های پسرهای خیابانی را نخور فایده ای نداشت.

فکر می کرد از روی حسادت به او ایراد می گیرم. دیروز زنگ زد و گفت با سعید قرار ملاقات گذاشته و می خواهند برای ازدواج تصمیم قطعی بگیرند.

باز هم تاکید کردم بدون اطلاع خانواده اش چنین کار احمقانه ای نکند. بی توجه به حرف هایم سر قرار رفت.

حدود دو ساعت بعد پیامکی دریافت کردم که ترس به وجودم انداخت. یگانه درخواست کمک داشت. بلافاصله موضوع را به پدر و مادرش اطلاع دادم.

سعید با همدستی یکی از دوستانش برای این دختر ساده لوح نقشه پلیدی کشیده بود. او با ماشین یگانه را به مناطق ییلاقی اطراف شهر برده و دوستش هم با موتورسیکلت تعقیب شان می کرد.

ما با پلیس 110 هم تماس گرفتیم. حال پدر یگانه به هم ریخته بود. برادرم هم آمد و با پدر دوستم راهی شدیم. خودمان را به موقع رساندیم و دوستم را از شر شیطان نجات دادیم.

غلامرضا تدینی راد - خبرنگار پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ابراهیم
-
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
۰
۰
و این داستان ها همچنان ادامه دارد.......
علی
-
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
۰
۰
شكرخدا
خدا خیرتان بدهد
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
۰
۰
نرگس هستم هنوزتودنیا آدمهای خوب دوست خوب وجودداره خوشحالم خدابه دوستمون كمك كردانشالاعبرت بگیره
لیلوك
-
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
تف به اینجور پسرایی یارو اعتماد میكنه بهشون اینا نقشه میكشن...بعد میگن دختره خودش گول خورده.. دیگه نمیگه خودش كثیفه كه از اعتماد مردم سواستفاده كرده. خدا لعنتشون كنه
نوذر
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
نتیجه اخلاقی.....دخترها بهتر است با پسر خاله هایشان ازدواج كنند......!!!! نه.اشتباه شد....!!!! ازدواج فامیلی احتمال انتقال ضعفهای ژنتیكی به فرزندان را بسیار افزایش میدهد.....چه بسا اشتباه بزرگتر را این خانم مرتكب شده كه میخواهد با پسرخاله اش ازدواج كند.....بیچاره بچه ها بیگناه هستند....دختر و پسرها مواظب باشند.

نیازمندی ها