شرط‌های نکونام برآورده نشود، کنار می‌کشد

بازی با ستارگان دنیا؛ مشروط!

بازی ستارگان فوتبال ایران مقابل ستارگان نامدار لالیگا، بازی اغواکنندهای است که هر کسی دوست دارد در آن بازی کند، اما جواد نکونام نمی‌خواهد به هر قیمتی وارد این بازی شود. حسین یاریار، مدیر باشگاه ورزشی هنرمندان ایران که قرارداد برگزاری بازی با ستارگان لالیگا را در دبی با میشل سالگادو ستاره پیشین رئال مادرید بسته بود، بعد از خداحافظی غریبانه جواد در کنار کودکان بی‌پرست و معلول، تصمیم گرفت این بازی به خداحافظی و تجلیل از کاپیتان خوش‌اخلاق و نجیب فوتبال ایران اختصاص داشته باشد، اما مشکلاتی بر سر راه ایجاد شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۷

جواد نکونام دیروز وقتی متوجه شد، لیستی تهیه شده که در آن نامی از علی پروین، خداداد عزیزی و احمدرضا عابدزاده نیست، کنار کشید. او توسط واسطه با باشگاه هنرمندان پیغام فرستاد که من می‌خواهم در این فوتبال نفس بکشم و لازم است که احترام کسوت را نگه دارم و همه پیشکسوتان باید در این بازی حضور داشته باشند. این شرط جواد البته پذیرفته شد و نوبت به شرط دوم رسید. نکونام که سال‌ها با آبرو در این فوتبال توپ زد، درخواست دیگری هم داشت. این‌که تمام مسائل مالی مربوط به این بازی، زیر نظر بازرسان مالی انجام شود تا شائبه‌ای در مورد مسائل مالی این بازی به وجود نیاید. باشگاه هنرمندان این شرط را هم پذیرفته و اعلام کرده همه مسائل مالی مربوط به این بازی کاملا شفاف خواهد بود و گزارش آن به خبرنگاران ارائه خواهد شد. باید دید نکونام و باشگاه هنرمندان با هم به توافق نهایی خواهند رسید یا خیر. اگر این توافق انجام شود، 4 شهریور شاهد برگزاری این بازی خواهیم بود و اگر این توافق صورت نگیرد، شاید اصلا ستارگان لالیگا را در تهران نبینیم.

واکنش نکونام به کناره‌گیری از بازی خداحافظی‌اش

فعلا سکوت می‌کنم!

جواد نکونام از بازی خداحافظی‌اش کنار کشید. کاپیتان سابق ایران به دلیل آن که تعدادی از چهره‌های محبوب فوتبال ایران برای حضور در این دیدار دعوت نشدند تصمیم گرفت تا کنار بکشد. او در این باره به جام‌جم ورزشی گفت: «فعلا در این باره سکوت می‌کنم و چیزی نمی‌گویم.» ماجرا از این قرار بود که بتازگی لیستی به عنوان یاران نکونام از سوی باشگاه هنرمندان منتشر شد که مورد تائید او نبوده است. مربی جدید تیم ملی اصرار داشت در این مسابقه چهره‌هایی چون علی پروین، احمدرضا عابدزاده، سیروس دین‌محمدی، مجید نامجو مطلق، حمید استیلی، خداداد عزیزی و... حضور داشته باشند، اما در لیست ارائه شده نامی از آنها دیده نمی‌شد. از نظر نکونام این اتفاق بی‌احترامی به چهره‌های محبوب فوتبال ایران تلقی می‌شد به همین دلیل ترجیح داد تا از این بازی کنار بکشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها