دهمین روز ورزشکاران ایران چگونه گذشت؟

خداحافظی اخلاقی

دهمین روز بازی‌های المپیک ریو باز هم برای ایران بدون مدال گذشت. ایران روز دوشنبه در سه رشته نماینده داشت.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۴

در کشتی فرنگی، حبیب‌الله اخلاقی و بشیر باباجان‌زاده نمایندگان ایران بودند. اخلاقی در دور اول برابر زکریاس از سوئد 10 بر صفر برنده شد، اما در کشتی دوم برابر چاکوتادزه از روسیه ضربه فنی شد و با توجه به فینالیست شدن این حریف او به مرحله شانس مجدد رفت. اخلاقی در شانس مجدد سامان طهماسبی از آذربایجان را شکست داد. او در دومین مبارزه برابر دنیس کودلا ماکسیمیلیان از آلمان مغلوب شد و از دنیای کشتی خداحافظی کرد. وی دارنده دو مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی اینچئون بود و پیش از حضور در المپیک از قصدش برای خداحافظی از کشتی پس از این رقابت‌ها خبر داده بود.

در وزن 130 کیلوگرم، بشیر باباجان‌زاده ابتدا حریف چینی را برد، اما در دور بعد در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها مقابل ادوارد پاپ از آلمان شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل رضا کایالپ ترک در مرحله نیمه‌نهایی، از رقابت‌های المپیک کنار رفت.

تیم ملی والیبال ایران که پیش از این، صعود خود را به جمع 8 تیم برتر المپیک قطعی کرده بود، به مصاف روسیه رفت و با شکست 3 بر صفر برابر این تیم به عنوان تیم چهارم راهی دور بعد شد تا برای صعود به نیمه نهایی حریف ایتالیا صدرنشین گروه دیگر شود.

در وزنه‌برداری محمدرضا براری در رقابت دسته 105 کیلوگرم با رکورد 406 کیلوگرم در مجموع دو حرکت ششم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها