سرانجام سویا در ورزشگاه خانگی خود سانچس پیسخوان در برابر بارسلونا زانو زد. تا وقتی اونای امری (سرمربی فعلی پاریسنژرمن) در سویا بود این تیم در ورزشگاه خود مغلوب بارسا نشد؛ اما یکشنبه‌شب در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا، سویا با سرمربی جدید خود (خورخه سامپائولی) با دو گل مغلوب مهمانش شد. نیمه اول، سویا کاملا برتر از حریف بود. ضمن آن که بارسا هم آن تیم همیشگی و هماهنگ نبود. اما نیمه دوم بارسا پوست انداخت و تمام بازی را در دست گرفت. دو گل زد و چند گل هم نزد. گل اول روی پاس استادانه آردا و ضربه سوارز (54) و گل دوم روی ضربه منیر الحدادی (81) به دست آمد. به این ترتیب کار بارسا برای بازی برگشت در نیوکمپ (فرداشب) آسوده شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۰

مصدومیت اینیستا و ماتئو

دو مصدومیت تلخ پیش از شروع فصل. ابتدای این بازی ماتئو آسیب دید و سپس نوبت به آندرس اینیستا رسید. اینیستا طبق گزارش پزشک معتمد باشگاه بارسلونا از ناحیه تاندون مچ پا و همسترینگ آسیب دیده است. باشگاه بارسا در گزارش خود به احیای مصدومیت قدیمی اینیستا از ناحیه لیگامنت زانو نیز اشاره کرده و این موضوع اوضاع کاپیتان اول بارسلونا را خراب تر از قبل خواهد کرد.

انریکه: هنوز جام در دست ما نیست

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل سویا از عملکرد شاگردانش راضی بود: نتیجه خوبی بود؛ اما هنوز جام را به دست نیاورده‌ایم پس کارمان تمام نشده است. پیروزی خوبی بود. این را به خاطر نتیجه نمی‌گویم، بلکه تمام شرایط در این دیدار بر وفق مراد بود. در این بازی فهمیدم سویا با توپ یا بدون توپ حریف سرسختی است. در نیمه دوم ما بهتر عمل کردیم. خطرهای زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

سامپائولی: خسته بودیم

سرمربی آرژانتینی سویا اعتراف کرد شاگردانش در بازی رفت سوپرجام اسپانیا برابر بارسلونا بیش از آنچه لازم بود خودشان را خسته کردند: ما بیش از حد دویدیم. تیم ما اشتیاق فراوانی برای این بازی نشان داد، اما فکر می‌کنم ما بیش از آن که لازم باشد اشتیاق نشان بدهیم، لازم است فوتبال بازی کنیم. پاس‌هایی که بازیکنان ما به هم می‌دادند بی‌دقت بود. در نیمه دوم ما بیشتر از آن که فوتبال بازی کنیم، دویدیم و همین موضوع به ما ضربه زد. مقابل تیم‌هایی مثل بارسلونا اگر اشتباه کنید، مجبور خواهید شد تاوان بزرگی بدهید. بارسا استحقاق این پیروزی را داشت. من احساس می‌کنم بازیکنانم برای بازی در سوپرکاپ اروپا مقابل رئال خسته بودند؛ اما بهانه‌ای برای باخت امشب نمی‌آورم.

سوارز: محکوم به این برد بودیم

لوییز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای کاتالان‌ها گفت: بارسلونا محکوم به این بوده که در تقابل با سویا تا آخرین دقیقه در بالاترین سطح بازی کند. البته ما هنوز قهرمان سوپرجام نشده‌ایم و باید در بازی برگشت هم تمام توان خود را به معرض نمایش بگذاریم. امشب بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها