سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازی خوبی را برابر کوبا انجام دادیم هرچند در بخش هایی از بازی تمرکزمان را ازدست دادیم اما در نهایت پیروز شدیم.
کد خبر: ۹۳۱۵۶۱
لوزانو: به پیروزی برابر مصر نیاز داریم

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از ایسنا،‌ رائول لوزانو پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل کوبا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم. در بخش هایی از ست دوم تمرکز خود را از دست دادیم و فاصله امتیازی که ایجاد کرده بودیم از دست رفت اما با تلاش مضاعف توانستیم بازهم پیش بیفتیم.


لوزانو درباره بازی‌های بعدی ایران گفت: بازیکنان زحمت زیادی کشیده اند و امیدوارم بتوانیم با صعود خود پاسخ حمایت های فدراسیون و مردم را بدهیم. به پیروزی در مسابقه بعدی احتیاج زیادی داریم. البته امیدوارم در آخرین مسابقه مرحله گروهی مقابل روسیه هم بازی خوبی انجام دهیم و با شرایط بهتری راهی دور بعد شویم.

او در پایان گفت: مقابل لهستان هم سطح خوبی از بازیمان را ارائه دادیم اما در کسب پیروزی ناموفق بودیم اما آن‌چه در نهایت مهم است، پیروزی و امتیازی است که به دست می آوریم. امیدوارم مقابل مصر هم این سطح از بازی را ارائه کنیم زیرا به پیروزی در آن مسابقه احتیاج داریم و در نهایت برنده آن دیدار شانس بالایی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها