پسری که سر اعضای خانواده اش را برید +عکس

پسر جوان که در جنایتی هولناک پدر، مادر و پدربزرگش را در خانه شان در خیابان کوهسار تهران به طرز فجیعی کشته بود در حالی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۸
پسری که سر اعضای خانواده اش را برید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، رسیدگی به این پرونده از هشتم آذرماه سال 93 به دنبال تماس یک مرد جوان با اداره اگاهی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مرد هراسان به ماموران پلیس گفت: دوست صمیمی ام میلاد 28ساله که دانشجو است نمیه شب با من تماس گرفت و مرا به خانه پدرش اش دعوت کرد. وقتی به آنجا رفتم با جنازه های خونین پدر،مادر و پدربزرگ میلاد روبه رو شدم. میلا می گفت آنها را با چاقو کشته و حالا برای حمل جنازه ها نیاز به کمک دارد.

به دنبال تماس این مرد ماموران به خانه مورد نظر در خیابان کوهسار رفتند و میلاد را بازداشت کردند.این پسر در بازجویی ها گفت: پدر و مادرم با من اختلاف داشتند و من از این وضع خسته شده بودم به همین خاطر چندین قرص خواب آور در آبمیوه ریختم و پاکت آبمیوه مسموم را در یخچال گذاشتم و خانه را ترک کردم.

نیمه شب وقتی بازگشتم همگی آنها بیهوش شده بودند. چاقوی آشپزخانه را به دست گرفتم و اول مادر،سپس پدربزرگ و بعد پدرم را سر بریدم. من جنازه پدرم را در صندوق عقب ماشین گذاشتم تا آن را در جایی مناسب آتش بزنم اما برای حمل جنازه های مادر و پدربزرگم از دوستم کمک خواستم اما او پلیس را خبر کرد.

این پسر در مرحله دیگری از بازجویی ها ادعا کرد تحت تاثیر مصرف شیشه دست به این جنایت زده است.

وی در حالی به بازسازی صحنه جرم پرداخت که تنها خواهر ش و دایی هایش که اولیای دم هستند برای او حکم قصاص خواستند.

قرار بود میلاد روز سه شنبه 19 مرداد 95 در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار محاکمه شود اما این جلسه به خاطر غیبت اولیا دم به روزهای آینده موکول شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
وای چه دنیایی بدی شده خدابه دادمابرسدچرا آدم هااین قدر بدشدند وبه این راحتی دست به جنایات هولناك می زنند
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
تف ولعنت به این دنییاكتیف روزگاربدی شده خدارحم كندبه همه
بهنام
-
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
باید سر این پسر راهم برید تادرس عبرتی برای دیگران باشه
سامی
-
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
بچه دار شدن این چیزها را هم داره دیگه
بشین زندگیتو كن بچه میخای چكار مگه بچه اسباب بازیه اون موقع كه بچه می آوردند تربیتش هم دست خودشون بود جوری تربیتش میكردند كه جرات نداشت جلوی بزرگتر پاهاشو دراز كنه اما حالا دیگه دنیا دنیای رسانه است اینترنت شبكه های اجتماعی دیگه بچه ها به والدینشون نگاه هم نمیكنند چه برسه حرفشونو گوش كنند...
بینام
-
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
چه حرفیه آخه؟ینی نسل آدم منقرض بشه؟این آدم بیماره، بیمار روانی
وحید
-
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
اكثر این جنایت ها به علت عدم كنترل خشم و هیجانی بودن و اهل منطق و تفكر نبودن اتفاق می افته ، انسان باید عاقل باشه و بدونه كه حرف و نظرش انعكاس دهنده شخصیتش هست، متاسفانه شما هم با این نظرتون نشون دادید كه اهل منطق و تفكر نیستید ، تو همین دوره كه هزاران هزار تكنولوژی وجود داره ، صد ها هزار خانواده هستند كه بچه های عالی تربیت میكنن و تحویل جامعه میدن (البته بچه خوب تربیت كردن بدین معنا نیست كه بچه پاشو جرات نكنه پاشو جلو بزرگترش دراز كنه) بهتره كه واقع بین باشیم و هیجانی حرف نزنیم و تصمیم نگیریم
علیرضا
-
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
این بچه حرامزاده است.
kb
-
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
حالم ازش بهم خورد تف به شرفت
اصغر
-
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
باید خیلی سریع این افراد را اعدام كرد چه با درخواست قصاص اولیای دم چه با بخشش آنها
زیبا
-
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
سلام - متاسفانه اغلب قشر با سواد و دانشگاه رفته جامعه رفتار دور از منطق و سطحی از این نوع را انجام داده اند كه نتیجه كلاس درسهای استادان امروز است . علم دنیا روز به روز مترقی میشود ولی دركشور ایران عقب گرد.
ط
-
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
خانم محترم به جای اینكه توپ رو تو زمین استادا بندازین برین یقه اونی رو بگیرین كه اجازه داده هر كسی با هر سطح علمی وارد دانشگاه بشه. وقتی طرف چپ و راستش رو تشخیص نمیده اما دانشجوی مهندسی هست استاد نمیتونه كاری براش انجام بده.
سلیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
۰
۰
وقتیكه میگویند اعتیاد خطر دارد عده ای میگن به جهنم به ما چی خودشه بدبخت میكنه ...دیگه نمیدونند این اعتیاد مثله آتشه اگر دیر بجنبی همه جا را فرا میگیره


نیازمندی ها