فدراسیون مشکلی با جیووا ندارد!

انتقادها از کیفیت پایین لباس تیم ملی با برند ایتالیایی جیووا، پس از برنامه هفته گذشته نود به اوج خودش رسید تا جایی که رئیس فدراسیون فوتبال مجبور شد در پاسخ به افکار عمومی سکوت را بشکند.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۹

البته مهدی تاج خود نقشی در امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با این برند ایتالیایی نداشت و همه توافق‌ها در زمان فدراسیون کفاشیان نهایی شده بود، با این حال تاج با صحه گذشتن بر کیفیت پایین پیراهن‌های تیم ملی بصراحت گفت روند کار به سوی فسخ قرارداد با این شرکت ایتالیایی حرکت می‌کند.

تاج همچنین با بیان این‌که فدراسیون و کادر فنی تیم ملی 23 ایراد از البسه جیووا گرفته و آنها باید در اسرع وقت این ایرادات را برطرف کنند، به این نکته تاکید داشت که تیم ملی فوتبال ایران در بازی با قطر که 11 شهریور برگزار می‌شود، قطعا با پیراهن‌هایی به میدان می‌رود که جیووا نخواهد بود. حال با گذشت یک هفته از آن صحبت‌ها به نظر می‌رسد مهدی تاج فقط قصد آرام کردن جو را داشته است و انگیزه‌ای برای اصلاح کیفیت پیراهن‌های تیم ملی در فدراسیون فوتبال وجود ندارد. این را از لابه‌لای صحبت‌های دیروز مدیر ایتالیایی برند جیووا می‌توان فهمید. جیووانی در گفت‌وگو با فارس با بیان این‌که شکایتی از سوی فدراسیون فوتبال به دست مدیران این برند نرسیده است، گفت: تا به امروز نه رئیس فدراسیون و نه فدراسیون فوتبال ایران رسما به ما نامه‌ای نزده که نارضایتی خود را بابت کیفیت این لباس‌ها و یا هر چیز دیگری در این مورد به ما اعلام کند. برای ما که تجربه زیادی در این کار داریم این شایعاتی که به وجود می‌آید، طبیعی است. وی در پاسخ به سوالی پیرامون شایعه فسخ احتمالی قرارداد فدراسیون فوتبال و جیووا گفت: چرا باید در مورد یکسری مسائلی صحبت کنیم که وجود خارجی ندارد؟ رابطه ما با فدراسیون ایران عالی است و هیچ مدرکی از آنها به ما نرسیده که ثابت کند علیه ما در حال اقدام هستند. مگر سرمان درد می‌کند که دنبال مسائلی باشیم که وجود ندارد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها