بچه را رها کردند تا پوکمون‌ بازی کنند !‌

زوج آمریکایی که علاقه‌ فراوانی به بازی پوکمون‌ داشتند، فرزند خردسال خود را بدون هیچ مراقب و بدون رعایت موارد ایمنی در خانه تنها گذاشته و وارد خیابان‌ها شده‌اند تا پوکمون شکار کنند!
کد خبر: ۹۲۸۵۷۱

به گزارش فرارو و به نقل گجت‌نیوز، این زوج برای تکمیل کلکسیون پوکمون‌هایشان، فرزند دو ساله‌ خود را در خانه تنها گذاشته و از خانه خارج می‌شوند. این کودک از همه جا بی‌خبر هم به سبب کنجکاوی از در خانه خارج می‌شود و درحالی که در دمای بسیار بالای هوا و زیر پرتوها‌ی شدید خورشید در حال حرکت در محوطه‌ اطراف خانه بوده است، توسط همسایگان دیده می‌شود!

همسایه‌ها به پلیس خبر داده و نیروهای پلیس هم با رسیدن به محل و دیدن شرایط موجود، شماره‌ پدر کودک را پیدا می‌کنند. طبق مشاهدات ماموران اداره‌ پلیس پاینال کاونتی (Pinal County) این کودک درحالی که تنها یک پوشک و یک تی‌شرت نازک بر تن داشته، در هوای گرم و زیر تابش شدید خورشید پیدا شده و هر لحظه امکان رخ دادن هر حادثه‌ای برای او وجود داشته است. این زوج عجیب تحت بازداشت نیروهای پلیس قرار دارند و فرزند آنها هم به دپارتمان خدمات اجتماعی کودکان تحویل داده شده تا بعد از برگزاری جلسه‌ دادگاه درباره‌ سرنوشت این خانواده تصمیم‌گیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها