15 توریست هر روز در ریودوژانیرو مورد جرم و جنایت واقع می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۷۹۹۴
15 توریست، قربانی روزانه مجرمان ریودوژانیرو

به‌ گزارش ‌جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در حالی که کمتر از چهار روز به آغاز المپیک باقی‌ مانده است 76 شکایت از جانب توریست‌های این شهر به ثبت رسیده است که در ارتباط با هفته‌ پیش از آن افزایش 58 درصدی داشته است. هفته‌ گذشته این آمار 48 شکایت بود.

افزایش جرم و جنایت در حالی است که 60 هزار نیروی امنیتی در این شهر حضور دارند تا این موضوع در طول برگزاری المپیک مقابله کنند.

از این 76 شکایت 34 مورد به سرقت اختصاص دارد که 18 سرقت مسلحانه انجام شده است. در یکی از این موارد شخص مورد تجاوز واقع شده مجروح شد.

خوسه آنتونیو پرویی توسط دو مجرم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و 1500 دلار را از این شخص دزدیدند.

یک سوم قربانی‌ها آرژانتینی هستند و بیشتر جنایت‌ها در ساحل کوپا کاپانا رخ داده است. این جنایت ها در دهکده المپیک نیز اتفاق افتاده است. اتاق جورج ادواردو رکسترو نیز مورد دستبرد واقع شد. یکشنبه هفته‌ جاری یکی از ماموران امنیتی دهکده به علت حمله به یک خانم آتش نشان دستگیر شد.

سه فرد چینی که در تیم کنترل دوپینگ المپیک قرار دادند نزدیک به 10 هزار یورو خود را از دست دادند، زمانی که در منطقه مارینا و گلوریا در حال قدم زدن بودند از آنها دزدی شد.

دو روزنامه‌نگار (یک چینی و یک ژاپنی) که برای پوشش این بازی‌ها در ریو حاضر هستند، چمدان‌هایشان دزدیده شد. یکی از آنها در نزدیکی هتل المپیک درگیری در فرودگاه به سرقت رفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها