یک نماینده مجلس نهم با اشاره به اینکه قرار است با آقایان لاریجانی و عارف دیدارهایی داشته باشیم اظهار داشت: احتمالا هفته آینده دیداری با آقای عارف خواهیم داشت و قرار است برخی از نمایندگان مجلس نهم تجربیات خود را در مورد فضای کشور با وی در میان بگذارند.
کد خبر: ۹۲۷۸۳۷
50 نماینده مجلس نهم درصدد راه اندازی حزب / دیدار با عارف و لاریجانی در دستور کار

حسین دهدشتی در گفت گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان مجلس نهم درصدد راه اندازی تشکل و یا حزب هستند، گفت: این نمایندگان فراجناحی بوده و وابستگی خاصی ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیات این نمایندگان و حساسیت آنها نسبت به مسایل کشورخواهان تاثیر گذاری بر مسایل مختلف کشور و استفاده از تجربیاتشان هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم با اشاره به احتمال اضافه شدن برخی از نمایندگان ادوار همچنین نمایندگان مجلس دهم به این جمع گفت: پایه گذار این تشکل برخی از نمایندگان مجلس نهم هستند اما در عین حال برخی از نمایندگان مجلس دهم نیز برای ورود به این جمع ابراز تمایل کرده اند.

دهدشتی گفت: با توجه به مشکلات موجود در کشور از جمله موضوع فساد اقتصادی؛این جمع معتقدند در صورتی که از ظرفیت و جایگاه اصلی مجلس به خوبی استفاده می شد و مجلس اقتدار خود را داشته باشد می تواند در زمینه پیشگیری و مقابله با این فسادها تاثیر گذار باشد.

وی افزود: به همین دلیل این تعداد از نمایندگان که حدود 50 نفر هستند ابراز علاقه کرده اند که ورود منطقی به بحث های کارشناسی داشته باشند.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه قرار است با آقایان لاریجانی و عارف دیدارهایی داشته باشیم اظهار داشت: احتمالا هفته آینده دیداری با آقای عارف خواهیم داشت و قرار است نمایندگان مجلس نهم تجربیات خود را در مورد فضای کشور با وی در میان بگذارند.

دهدشتی با اشاره به اینکه در مورد تشکل یا حزب بودن این جمع و نام آن هنوز به جمع بندی نرسیده ایم گفت: در دیدارهایی که با بزرگان خواهیم داشت در این مورد نیز رایزنی هایی انجام می دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نا امید
-
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
۰
۰
مملكت شده جولانگاه سیاست بازی و گروه سازی . بجای همدلی و رفع مشكلات و پیش برد اهداف نظام مشغول جنگولك بازی و رانت خواری و فسادهای مالی هستند . بیچاره ما مردمی كه به اینها دلخوش كردیم
میلاد
-
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
۰
۰
چرا بفكر مردم نیستید همش در حال گروه و باند حزب هستید كه با هم رقابت كنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها