بازی هفته

دریای مکاشفات

این هفته یکی از بازی‌های مستقل مورد انتظار امسال عرضه می‌شود و می‌توانید آن را روی PC یا PS4 خود تجربه کنید. کارگردان هنری عنوان تحسین شده‌ Journey شاید اصلی‌ترین دلیل ساخته شدن بازی ABZU بوده است.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۰

این بازی شما را به یک سفر ماجرایی به زیر آب می‌برد و تلاش می‌کند رویای غواصی کردن در اعماق را برای خیلی از ما به حقیقت بدل کند. اقیانوس دنیایی پهناور مملو از ناشناخته‌ها و رنگ‌ها و موجودات گوناگون است که هر چقدر به قلب و اعماق آن وارد شوید، با چیزهای بیشتری برای کشف کردن مواجه خواهید شد، ولی مواظب باشید خطرهای فراوان اقیانوس، در اعماق آن کمین کرده‌اند. در ABZU نیز مانند Journey کنترل روان و خرامیدن گونه‌ کاراکتر یکی از المان‌های اصلی بازی به شمار می‌رود و توصیه می‌کنیم این بازی را با کیبورد و ماوس تجربه نکنید! صدها موجود مختلفی که در اعماق آب‌ها می‌بینید با اقتباس از موجودات واقعی دنیای خودمان طراحی شده‌اند و ارتباطات و تعاملا‌شان با یکدیگر و کاراکتر، حیات زیر آب را باورپذیرتر کرده است. نام ABZU ریشه در افسانه‌های باستانی و بسیار قدیمی دارد که کلمات AB به معنای آب و ZU به معنای دانستن و فهمیدن کنار هم واژه‌ ABZU با معنای «اقیانوس خرد» را شکل داده‌اند.

و حالا بتمن سریالی!

اگر شما هم مثل ما حالتان از دیدن فیلم Batman vs Superman حسابی بد شد، شاید بازی جدید شرکت Telltale که دست بلندی در ساخت بازی‌های ماجرایی و داستان محور دارد، شما را سرحال کند. Batman مجموعه‌ جدیدی از بازی‌های سریالی این شرکت است که قسمت اول از پنج قسمت پیش‌بینی‌ شده‌ آن، این هفته منتشر می‌شود.

شما در نقش خفن‌ترین کارآگاه دنیا یعنی بتمن قرار می‌گیرید تا با مجرمان و تبهکاران شهر گاتهام مقابله کنید، البته در این میان تنها نیستید و کت‌ومن یا «زن گربه‌ای» نیز در داستان نقش دارد. از طرفی در طول قصه انتخاب‌هایی پیش‌روی بازیکن قرار داده می‌شود که تصمیم‌های شما در نتیجه‌ اتفاقات بعدی داستان یا حداقل نحوه‌ روایت آن تاثیرگذار است. خیلی‌ها بازی‌های شرکت Telltale بخصوص این مجموعه‌های سریالی چند سال اخیرش را به‌عنوان یک بازی ماجرایی قبول ندارند، ولی از داستان‌هایش لذت می‌برند. اگر مشتاق شنیدن یک داستان خوب در فضای مجموعه‌ بتمن هستید، توصیه می‌کنیم این بازی را تجربه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها