یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی با اینترنت پرسرعت خانگی، هماهنگی نداشتن محصول خریداری شده با خدمات دریافتی است؛ به‌طوری که اینترنتی که کاربر استفاده می‌کند از نظر سرعت و کیفیت با آن چیزی که انتظار می‌رود، فاصله زیادی دارد.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۹

از همین رو بتازگی شرکت مخابرات ایران شرایطی را ایجاد کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد کیفیت و سرعت اینترنت خود را بسنجند. این طرح که براساس مصوبه 152 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای تمام اپراتورهای اینترنت پرسرعت در ایران اجباری شده، برای اطلاع کاربران از خدمات دریافتی است.

شرکت مخابرات که سال 1394 از خدمات شرکت Ookla استفاده می‌کرد، برای پوشش‌دهی به دیگر استان‌های کشور مجبور بود لایسنس‌های آن را خریداری کند که هزینه بالایی داشت و همین موضوع باعث شد سامانه جدید و کاملا بومی فعلی طراحی شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در حال حاضر مشتریان شرکت مخابرات می‌توانند از طریق آدرس www.tci.ir و speedtest.tci.ir از سرعت و کیفیت اینترنت پرسرعت خود مطلع شوند و درصورت بروز اختلال یا مشکلات مشابه آن را به بخش پشتیبانی اینترنت اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها