معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از سازمان آتش نشانی تاکید کرد:

توسعه،بروزرسانی و آموزش ؛ مهم ترین اولویت های سازمان آتش نشانی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر توسعه ایستگاه های آتش نشانی متناسب با نیاز هر منطقه و محدوده جغرافیایی و میزان خطرپذیری و ناایمن بودن آن نقطه در جهت تحقق اهداف مدیریت شهری، بازسازی ایستگاه های قدیمی و بروزرسانی تجهیزات آتش نشانی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۰۰۶
توسعه،بروزرسانی و آموزش ؛ مهم ترین اولویت های سازمان آتش نشانی

به گزارش جام جم آنلاین ، مجتبی یزدانی در جریان بازدید از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: به لطف خداوند و در طول مدیریت دکتر قالیباف شهردار تهران این سازمان به لحاظ نیرو و تجهیزات،رشد و پیشرفت های بسیار خوبی داشته است و اکنون ایستگاه های آتش نشانی با همت و تلاش مدیریت شهری از 53 ایستگاه به 123 ایستگاه رسیده است؛ به گونه ای که تعداد ایستگاه های ما نسبت به یک دهه گذشته افزایش دو برابری داشته است.

وی با اشاره به تجهیزات و امکانات خوب این سازمان اعم از ماشین آلات سبک و سنگین و... در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان گفت: با برقراری تعاملات با برخی کشورها در راستای کسب آموزش ها و متد جدید و بدنبال آن ارتقاء سطح ایمنی شهر تهران و نیز خرید تجهیزات مورد نیاز؛ خدمات خود را با استانداردهای روز دنیا هم ردیف کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود بر توسعه ایستگاه های آتش نشانی متناسب با نیاز هر منطقه و محدوده جغرافیایی و میزان خطرپذیری و ناایمن بودن آن نقطه در جهت تحقق اهداف مدیریت شهری، بازسازی ایستگاه های قدیمی و بروزرسانی تجهیزات آتش نشانی تاکید کرد و گفت: ایستگاه های جدید باید براساس نیاز و ضرورت و با مکان یابی درست در جهت تامین ایمنی و ارائه خدمات به شهروندان در حداقل زمان ممکن؛ در نقاط مورد نظر احداث شوند.

یزدانی با اشاره به این که آموزش به پرسنل سازمان آتش نشانی و آتش نشانان داوطلب در جهت ارتقای سطح دانش و بهره برداری از علوم و فنون جدید در بالابردن کیفیت خدمات رسانی به شهروندان بسیار حائز اهمیت است،خاطرنشان کرد:با توجه به این که تنوع در توسعه شهری با سرعت در حال حرکت است، آموزش نیروهای آتش نشان و برگزاری دوره های آموزشی در رده ها و مدارج مختلف دانشگاهی از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشید.

وی در ادامه با تاکید بر رفع مسائل و مشکلات مرتبط با موضوعات رفاهی کارکنان این سازمان اذعان داشت:منابع انسانی هر سازمانی سرمایه اصلی آن سازمان است،بنابراین باید به خواسته های کارکنان در موضوعات رفاهی و تعاونی مسکن کارکنان این سازمان توجه ویژه ای شود.

4 دقیقه و 9 ثانیه ؛ میانگین رسیدن به منطقه حریق

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در ادامه این جلسه گفت: با کمک و تلاش نیروهای متعهد این سازمان در طول سنوات گذشته توانسته به نیازمندی های شهر تهران در حریق ها و حوادث به نحو احسن پاسخ دهد و به طور میانگین رسیدن به منطقه حریق و حادثه، زمان 4 دقیقه و 9 ثانیه در کارنامه این سازمان به ثبت رسیده است و این افتخاری برای سازمان آتش نشانی محسوب می شود.

شریف زاده در ادامه با اشاره به این که 123 ایستگاه عملیاتی در سطح شهر تهران فعال است، گفت: مجموعه ستاد فرماندهی، مرکز آموزش بین المللی سازمان آتش نشانی به همراه دانشکده علمی و کاربردی تمام استعداد خود را در جهت خدمات رسانی و تامین ایمنی شهر تهران به انجام می رسانند.

وی افزود:با سازماندهی بسیار مناسب و ایده آلی که انجام داده ایم توانستیم به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان باشیم و این افتخاری برای سازمان آتش نشانی است که بالاترین درصد رضایتمندی مردم را در سال 94به خود اختصاص داده است و برابر اعلام نظر و تایید سامانه نظارت همگانی 1888میزان رضایتمندی شهروندان از این سازمان 99درصد است.

مینا مولایی - جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علیرضا
-
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
سلام، لطفا تیتر رو به این صورت اصلاح كنید:
توسعه، به‌روز رسانی و آموزش؛ مهم‌ترین اولویت‌های سازمان آتش نشانی
مصطفی
-
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
منتشر می كنین. اصلاح نمی كنین؟!
علیرضا
-
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
۰
۰
تیترتون 4 تا غلط داره. دیروز هم غلط هاش رو براتون فرستادم. اصلاح كنید لطفا
علیرضا
-
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
سلام. ایناهاش، همین زیر نوشتم. خودتونم تایید كردین خبر رو از توی وب سایتتون و نه از توی سیستم مدیرت محتواتون باز كنین. میبینین.

نیازمندی ها