مرد افغان وقتی متوجه تجاوز به زن برادرش شد، برای انتقام از مرد متجاوز به ایران آمد و او را کشت.
کد خبر: ۹۲۴۱۳۹
سفر به ایران برای آدمکشی

به گزارش جام‌جم ، 23 اسفند سال 92 مرد افغان در تماس با پلیس راز این جنایت را فاش کرد. او به ماموران گفت: دوستم امروز نزد من آمد و مدعی شد در یک باغ در روستای سرخده مرتکب قتل شده است. وقتی او در حال استراحت بود، در اتاق را قفل کردم و با پلیس تماس گرفتم.

پس از این تماس تیمی از ماموران راهی خانه این مرد شده و متهم به نام عبدالعظیم را دستگیر کردند. عبدالعظیم در بازجویی‌های مقدماتی به قتل اعتراف کرد و گفت: مقتول به نام بیک، حدود یک سال قبل وقتی همسر برادرم در خانه تنها بود، وارد خانه شد. او با تهدید و اجبار زن جوان را مورد تجاوز قرار داد و بعد به ایران گریخت. وقتی از ماجرا مطلع شدم، تصمیم به انتقام گرفتم. ابتدا سراغ خانواده بیک رفتم که آنها اعلام کردند، یا بیک را بکش یا به افغانستان بازگردان.

وی ادامه داد: دو ماه قبل به صورت غیرقانونی به ایران آمدم و جستجو برای یافتن بیک را آغاز کردم. سرانجام متوجه شدم او در یک باغ به عنوان سرایدار به کار مشغول است. روز قتل به باغ رفتم. چهار ساعتی با هم حرف زدیم و او از نقشه ام خبر نداشت. در حال سیگار کشیدن در کنار استخر بود که با بیل ضربه‌ای به پشت سرش زدم، بعد هم جسد را داخل استخر آب انداختم. نیم ساعت در همان جا منتظر ماندم تا از مرگ او مطمئن شوم.

در ادامه عبدالعظیم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من برای دفاع از ناموسم به ایران آمده و این قتل را انجام دادم.

برادر مقتول هم گفت: من از طرف پدر و مادرم برای قاتل درخواست قصاص دارم. حرف‌های متهم درباره این که خانواده‌ام گفته‌اند، بیک را بکش هم صحت ندارد.

قضات دادگاه پس از رسیدگی به پرونده، متهم را به قصاص محکوم کردند که حکم قصاص دیروز در شعبه هفتم دیوان عالی کشور تائید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
علی تهرانی
-
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
۰
۰
باسلام:متاسفانه هیچ كنترلی روی ورودی های شرقی مخصوصا افغانستان نیست واینها مثل آب خوردن وارد كشور شده وچنین جنایاتی را رقم میزنند.بیائید برای یكبار هم كه شده افاغنه غیر مجاز را ازكشور بیرون كنیم وثبات وامنیت را به جامعه بازگردانیم.
مخاطب
-
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
۰
۰
از بی خبری كل مطالب سایتتون شده حوادث
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
۰
۰
دارند امنیت كشورمون به خطر میاندازند خیلی از افغانیها غیر قانونی توكشورمون هستند حتی شركتها آنها رو در مقابل بازدید های دولتی مخفی میكنند
نیما
-
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
۰
۰
افغانیها سلامت اخلاقی جامعه ایران را به خطر انداخته اند ، مسولین بفكر راه چاره باشند
صدیق
-
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
۰
۰
اگر دلیل قتل درست ادعا شده باشد، متجاوز باید اعدام می شد، بنابراین مقتول به مجازات شرعی خود رسیده و قاتل نباید به عنوان قاتل یك بی گناه مورد مجازات واقع شود
نرم افزار موبایل
-
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
۰
۰
استان های آذری زبان كشورمان هیچ یك از تبعه افغانی را به استان راه نمی دهند، شما یك افغانی در تبریز نمی توانید پیدا كنید
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
هر چه قتل و تجاوز توی كشور ما میشه زیر سر افغانیهای نمك نشناسه،بابا مسولان ی فكری برای جامعه بكنن،این خوكها را از كشور بیرون كنن،این همه تجاوز بس نیست،

نیازمندی ها