دخترشان به طرز هولناکی توسط مرد افغان به قتل رسیده اما حاضر به قصاص قاتل نیستند. با گذشت چهار سال هنوز داغدار دخترشان هستند اما قاتل را بخشیدند. مرد جنایتکار از جنبه عمومی جرم به 10 سال زندان محکوم شده اما تا زمانی که دیه مقتول را پرداخت نکند، در زندان خواهد ماند.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۲
قتل هولناک دختر ایرانی توسط مرد افغان

به گزارش جام‌جم ، تحقیقات برای افشای راز این جنایت از 11 مهر سال 91 و در پی ناپدید شدن دختر 30 ساله‌ای به نام نرگس در دستور کار پلیس قرار گرفت. خانواده این دختر با مراجعه به پلیس اعلام کردند؛ نرگس چهار روز قبل با خودروی پرایدش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات برای یافتن دختر جوان را آغاز کردند تا این که چند روز بعد خودروی پراید نرگس در خیابان صالحی حوالی ستارخان پیدا شد.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با بررسی آخرین مکالمات تلفنی نرگس، از رابطه او با مردی به‌نام ابراهیم مطلع شدند. شواهد موجود نشان می‌داد این مرد 35 ساله افغان در یک نمایشگاه خودرو در خیابان آزادی به عنوان نگهبان کار می‌کند. به این ترتیب گروهی از ماموران برای دستگیری وی به نمایشگاه رفتند اما معلوم شد او چند هفته قبل از آنجا رفته است. این پایان کار نبود چرا که ادامه تحقیقات فاش کرد ابراهیم بعد از تسویه‌حساب با مدیر نمایشگاه، مخفیانه در ساختمان نیمه‌کاره در منطقه مهرآباد جنوبی کار می‌کند که کارآگاهان این ساختمان را محاصره و ابراهیم را دستگیر کردند.

ابراهیم در بازجویی‌ها گفت: نرگس برای مصرف موادمخدر به نمایشگاه آمد اما بعد از مصرف آن خوابید و دیگر بیدار نشد. من هم از ترس جسدش را داخل چاهی انداختم.

29 آبان سال 91، آتش‌نشانان با دستور قضایی به بررسی چاه پرداخته و جسد تکه‌تکه شده دختر جوان را کشف کردند. پزشک جنایی پس از معاینه جسد ادعای مرد افغان را رد کرد و گفت: دختر جوان با 12 ضربه چاقو کشته شده و قاتل پس از جنایت جسد را تکه‌تکه کرده است.

پس از اعلام گزارش پزشکی قانونی،بازجویی از ابراهیم ادامه یافت و او این بار به قتل نرگس اعتراف کرد.

با تکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه فرستاده شد که قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران، او را به قصاص محکوم کردند. حکم قصاص نیز در شعبه 24 دیوان عالی کشور تائید شد.

در حالی که ابراهیم در یک قدمی مرگ قرار داشت، اولیای دم با مراجعه به دادسرا اعلام کردند حاضرند با دریافت دیه قاتل را ببخشند. قاتل هم قبول کرد مبلغ دیه را تهیه کند.

با گذشت چهار سال از این جنایت و در حالی که ابراهیم دیه را پرداخت نکرده، او دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت. پدر و مادر نرگس در این جلسه اعلام کردند، نمی‌توانیم قاتل را قصاص کنیم و حاضر به اجرای حکم قصاص نیستیم.

سپس ابراهیم در جایگاه قرار گرفت و گفت: از چند ماه قبل از جنایت با نرگس آشنا شدم. او روزهای تعطیل برای مصرف مواد به نمایشگاه می‌آمد. آخرین بار وقتی به نمایشگاه آمد شروع به مصرف مواد کرد اما نمی‌دانم چرا حالش بد شد. او شروع به پرخاشگری کرد و در ادامه با لیوان ضربه‌ای به سرم زد. من هم با چاقو چند ضربه به بدنش وارد کردم. بعد از قتل می‌خواستم جسد را داخل چاه نمایشگاه بیندازم اما ورودی چاه کوچک بود. به همین دلیل جسد را تکه تکه کرده و داخل چاه انداختم.

قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهم، او را از جنبه عمومی جرم به 10 سال حبس محکوم کردند. بر اساس ماده 696 قانون مجازات اسلامی قاتل تا زمانی که دیه را پرداخت نکند، در زندان خواهد ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۱۵
یه ایرانی
-
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۳
۰
همیشه پای یك افغانی در میان است

دولت هم كه ككشم نمیگزه
مریم
-
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۳
دختری معتاد و فاسد.همون بهتر مردی و پدر مادرت از شرت راحت شدن . خدارا شكر
علیرضاكرمان
-
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۴
۱
گیریم كه دیه داد و ازاد شد دوباره باید تو كشور ما ول بگرده؟؟تا یكی دیگرو بكشه؟؟یا اخراج بشه بازم قاچاقی میاد.باید تمام افغان ها ازایران خارج بشن
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۱
۰
اشتباه می كنندبه نطرمن این بایداعدام شوددرس عبرت شودوقتی دخترشان به این فجیعی كشته پس این بایداعدام شود
حسن اللهیاری
-
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۱
۰
چرا مسئولین صدای ملت ایران برای اخراج افغانیها را نمی شنوند ؟ چرا باید افغانیهای غیر مجاز كه امنیت و سلامت كشور را به خطر انداخته اند و به قاچاق مواد مخدر و دزدی و قتل و تجاوز و.‌. اشتغال دارند بیش از ۴۰ سال در ایران بمانند و اخراج نشوند ؟ مگر خودشان كشور ندارند ؟ درخواست ملت ایران اخراج تمام افغانیها از ایران بدون هرگونه قید و شرط است ، كدام كشور در كره زمین یك مشت دزد و قاتل و معتاد و جانی را بعنوان مهاجر بمدت ۴۰ سال قبول میكند ؟ چرا مسئولین از كیسه ملت ایران به مهاجرین غیر مجاز میبخشند و افغانیها را اخراج نمی كنند ؟
ایرونی
-
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
دولت باید اینارو بندازه بیرون تا كی وحشی گری
ناشناس
-
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
اولا كه كسی كه 5سال موندشرط تابعیته .خودت رومحكوم نكن .بعدش هم غیرمجازین هرروز اخراج میشن .وحتی پناهندگان هم پرداخت های میلیونی می كنند.ماه رمضون اینجوری بادروغ خودت روضایع نكن وسایت محترم هم باتایید كامل نشراكاذیب كنه
علیرضا
-
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۱
۰
چرا رضایت دادید. همین شما هستید كه افغانیهارو پررو كردید
نرم افزار موبایل
-
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
نه بابا افغان ها برادران ماهستند
ناشناس
-
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
دكترای شعاردادن هستید ولی ازپشت خنجرمی زنید.من اگه به جای توبرادریه سگ داشنتم وفادارتربود.پول زور ونژادپرستی ومحدودیت وآخرش طعنه كه شخصیت پلید خودتون رو رو میكنه
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
۰
۰
نبایدرضایت می دادنداشتباه كردندچرااین كارراكردندازكجامعلوم دفعه بعدنوبت یكی دیگرنشود وتكه پاره شودخدایابه فریادمان برس
میرافغان
-
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
۰
۰
نوع تیترتون نژادپرستیه شماذاتانژادپرستید وهیچ اصلاح نمیشیدكاربدی كرده باید اعدام بشه
ابراهیم - كردستان
-
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
چی خوشت نمیاد جنایات هموطنان افغانت برملا شود برای همین نژاد پرستی است !
پس یكسری هم به تیتر رسانه های آمریكایی و آلمانی , سوئدی , فرانسوی هم بنداز در مورد انعكاس جنایات افغانها در اروپا و امریكا بعد بیا اینجا بگو نژاد پرستی , تیتر بد - كسی شما رو دعوت نكرده كه بیایی توی سایت ایرانی میتوانی در همان سایت های افغانی سیر و سیاحت كنی
سید
-
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
۲
۰
...ببینید كه قاتل چطوری راحت نحوه قتل زن ایرانی را بیان میكند . واقعا كه وااسفا
زینب
-
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۱
مسئولیین محترم شماروخداخانواده مقتول رضاییت دادن دیه میخوان خوب اختیاردارهستن ولی این آقاروبعدازآزادی ازایران بیرون كنید واگردوباره به ایران برگشت برای ابددرزندان نگهش دارید

نیازمندی ها