جواد شمقدری، رئیس سابق سازمان سینمایی که مدت‌ها در سکوت به سر می‌برد و خبر خاصی از او نبود، بتازگی دوباره خبرساز شده است. ماجرا از این قرار است که یک سایت و یک روزنامه، مطلبی درباره دریافتی شمقدری در دولت قبلی منتشر کردند. او هم پس از آن، فیش حقوقی‌اش را در زمان ریاست سازمان سینمایی به صورت علنی رسانه‌ای کرد و گفت دریافتی‌اش با آن چیزی که در آن رسانه‌ها عنوان شده، تفاوت زیادی دارد. اما روز گذشته شمقدری در گفت‌وگو با فارس و تسنیم اعلام کرد از روزنامه و سایتی که چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند، شکایت کرده است.
کد خبر: ۹۲۳۶۸۴

شمقدری گفت: وقتی مطلبی با ابهام از جانب یک مدیر دولتی در جمهوری اسلامی بدون سند و صراحت نقل می‌شود به‌طور حتم بازتاب‌هایی خواهد داشت و این بازتاب‌ها بدون کنترل و با اغراض شخصی در رسانه‌ها انعکاس داده می‌شود و شخص شروع‌کننده، بهره سیاسی خود را از جریان راه افتاده خواهد برد.

او همچنین تاکید کرد: شکایت من به‌دلیل حق شخصی نیست، بلکه حق فضایی است که نسبت به آن دروغی منتشر شده است. وقتی خبر دروغی به‌وسیله رسانه منتشر می‌شود و با آن برخورد نشود، از میزان ارزش سایر اخبار درست نیز کاسته خواهد شد. این نوع رفتار به نوعی گل‌آلود کردن فضای خبری خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها