این روزها همچنان که هوا گرم و گرم‌تر می‌شود عوامل استرس‌زا هم بیشتر و بیشتر می‌شود؛ مصدومیت رونالدو، قهرمانی پرتغال و حذف تیم‌های آلمان و ایتالیا، گرانی مسکن و بیکاری، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، هجوم ریزگردهای بی‌ادب و...
کد خبر: ۹۲۳۶۶۳

آیا می‌دانید استرس و حرص خوردن عامل اصلی سرطان، سوراخ شدن قلب، پارانویای حاد، ام‌اس، آلزایمر، مونونو کلئوز، آندیکاریت عفونی و هزار تا درد و بلای دیگر امروزی است؟

هفت راه برای بی‌خیال شدن و حرص‌نخوردن وجود دارد که ما می‌خواهیم در اختیار شما قرار دهیم:

1ـ خاموش کنید: هر چه وسایل الکترونیک دم دست‌تان می‌رسد، خاموش کنید. موبایل، رایانه، تلویزیون، رادیو، تلگراف، تله‌تکس، فکس، سشوار، موچین و حتی برق راهرو، حالا که همه را خاموش کردید، کولر را هم خاموش کنید، اینقدر به پدرتان استرس ندهید.

2ـ ببندید: از قدیم گفته اند: راه رفتنی را باید رفت و در بستنی را باید بست، تمام درهای دنیای رسانه را به روی خودتان ببندید، از در دروازه تا در دهن مردم هرکدام را که توانستید محکم ببندید.

3ـ بپرید: از روی همه چیز بپرید، مشکلات، اخبار، تلویزیون، قبض آب و برق و گاز، صاحب خانه، فیش حقوقی، قسط بانکی، بهره بانکی، مدیر بانکی. کلا بروید و چند دور از جلوی بانک‌های مختلف محله تان بپرید.

4ـ بخندید: واقعا کجای دنیا، مدیران این‌قدر به فکر مردم هستند و این قدر سوژه به دست مردم می‌دهند تا لطیفه‌های جورواجور درست کنند؟ از این موقعیت تا می‌توانید استفاده کنید و از ته دل بخندید.

5ـ تاکسی سوار نشوید: راننده‌های تاکسی از هر نوع ویروسی خطرناک ترند. مواظب باشید محال است که سوار تاکسی شوید و بدون اخبار و تحلیل‌های سیاسی از آن پیاده شوید. 90 درصد کسانی که هر روز از تاکسی استفاده می‌کنند، بر اثر سکته مغزی یا قلبی از دنیا می‌روند.

6ـ اتوبوس و مترو سوار نشوید: در اتوبوس و مترو دچار استرس و افسردگی نمی‌شوید، تنها خطر شکستگی استخوان بر اثر فشار زیاد و بیهوشی در اثر استشمام بوی زیر بغل شما را تهدید به مرگ می‌کند.

7ـ نخورید: برای خوردن باید خرید کرد، موقع خرید از سوپرمارکت و میوه‌فروشی خطر ایست قلبی در اثر مشاهده قیمت‌ها شما را تهدید می‌کند؛ بنابراین نخورید تا مجبور نشوید برای خرید به فروشگاه‌های مختلف بروید.

علیرضا لبش

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها