کوتاه از فوتیال

کعبی به سپیدرود رشت پیوست

حسین کعبی، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس، لسترسیتی و فولاد خوزستان با قراردادی یکساله به تیم ریشه دار سپیدرود رشت پیوست. این تیم فصل گذشته موفق شد جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کند.
کد خبر: ۹۲۳۶۳۰

مظلومی طلبش را قسطی می‌گیرد

باشگاه استقلال، تسویه حساب پرویز مظلومی، سرمربی فصل گذشته‌اش را انجام نداده؛ در حالی که مظلومی به‌دنبال گرفتن طلبش از این باشگاه است. پرویز مظلومی بابت زمان حضورش در رأس کادر فنی تیم فوتبال استقلال در دو دوره (زمان مدیریت فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال و فصل اخیر لیگ برتر)‌ مبلغ سنگینی از این باشگاه طلبکار است. مسئولان این باشگاه در جلسات چند روز اخیر خود به این مربی گفته‌اند که نمی‌توانند طلبش را به‌صورت کامل بپردازند و پیشنهاد کرده‌اند طلب مظلومی به‌صورت اقساطی پرداخت شود و ظاهراً سرمربی پیشین آبی‌ها چاره‌ای ندارد، جز این که با این شرایط کنار بیاید.

سامره: تهدید نکردم

علی سامره، سرمربی تیم فوتبال امید استقلال به اظهارات مدیر اجرایی آکادمی استقلال واکنش نشان داد. حسن روشن، مدیر اجرایی آکادمی استقلال مدعی شد علی سامره پیامک زده و گفته در کاری که به او ارتباطی ندارد، دخالت نکند. روشن نیز پس از این موضوع، اقدام به برکناری سامره از سرمربیگری تیم فوتبال امید استقلال کرد. تصمیمی که با واکنش بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه روبه‌رو شد و از هر دو طرف خواست در جلسه‌ای اختلافات را حل کنند. با این حال سامره در این باره گفت: چنین چیزی صحت ندارد و اگر لازم باشد، متن پیامک را منتشر خواهم کرد. اگر حرفی زده‌ام، تنها برای دفاع از حق یک مربی بود.

مخالفت‌سازان لیگ با تعویق یک بازی

مسئولان ماشین‌سازی تبریز خواهان تعویق زمان دیدارشان با تراکتورسازی از هفته پنجم لیگ برتر هستند، اما کمیته مسابقات سازمان لیگ با این درخواست موافق نیست و در پاسخ به درخواست شفاهی مسئولان ماشین‌سازی تبریز اعلام کرده که به هیچ عنوان برنامه‌های لیگ برتر تغییر نمی‌کند. از سوی دیگر تراکتورسازی هنوز ورزشگاه‌خانگی‌اش را به سازمان لیگ معرفی نکرده و قرار بوده که تا امروز هنوز این باشگاه ورزشگاه خود را به سازمان لیگ معرفی نکرده است.

شوت زن‌های پرسپولیس مشخص شدند

در تمرینات اخیر پرسپولیس برانکو ایوانکویچ تاکید داشته غیر از تاکتیک‌های اخیر، سرخپوشان برای فصل آینده از قدرت شوت‌زنی خود نیز استفاده کنند. وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی طارمی، محسن مسلمان و کمال کامیابی‌نیا جزو شوت زن ترین بازیکنان تیم هستند، اما بد نیست بدانید احمد نورالهی از نظر برانکو و دستیارانش شوت زن‌ترین بازیکن پرسپولیس است. نورالهی به احتمال فراوان در فصل آینده نیز نیمکت‌نشین می‌ماند، اما این بازیکن قدرت بالا و دید بسیار خوبی برای شوت زنی دارد و برانکو می‌خواهد از این استعداد در فصل آتی استفاده کند.

بیرانوند و رفقای جدیدی که پیدا کرده است

علیرضا بیرانوند وقتی به تمرینات پرسپولیس اضافه شد، این طور به نظر می‌رسید که بجز بازیکنان سابق نفت و همبازیانش در تیم ملی، با بقیه نمی‌تواند ارتباط برقرار کند. البته رفاقت او با وحید امیری نیز حسابی جنجال به پا کرد و حتی برخی رسانه‌ها نوشتند این دو بازیکن که هم استانی، هم تیمی و ملی‌پوش هستند، اجازه نمی‌دهند کسی به دایره دوستی‌شان نزدیک شود؛ اما بتازگی یخ رفاقت بیرانوند با دیگران آب شده و او کم‌کم با سایر پرسپولیسی‌ها اخت می‌شود. این اتفاق خوبی برای سرخپوشان به نظر می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها