زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: پوگبا بازیکن خیلی خوبی است ولی نیازی به او ندارم، تیم من تکمیل است. زیدان که همراه تیمش در اردوی آمریکای شمالی و شهر مونترال کانادا به سر می‌برد، گفت: علاقه‌ای به اضافه شدن یک بازیکن از وسط یک اردو ندارم و معتقدم که اردوی تابستانی بسیار اهمیت دارد و تیم اصلی خود را در همین اردوها می‌شناسم. پوگبا بازیکن خوبی است اما تیم من تکمیل است و جایی برای او ندارد. او باید بداند که در رئال مادرید احتمال نیمکت نشین شدنش زیاد است.
کد خبر: ۹۲۳۵۲۶

ستاره آمریکایی: مشکلی با فرانسه ناامن ندارم

الخاندرو بدویا بازیکن آمریکایی تیم فوتبال نانت با وجود ناامنی‌های اخیر در فرانسه، قصد ماندن در لوشامپیونه را دارد. بازیکن 29 ساله نانت فرانسه اهل نیوجرسی آمریکا با حضور در شبکه خبری ملی فرانسه، گفت: در نانت می‌مانم و قراردادم را نیز تمدید خواهم کرد، مشکلی با فرانسه ناامن ندارم و به این کشور علاقه زیادی دارم. امیدوارم مشکل ناامنی در این کشور حل شود، در هر حال برای فوتبال خود در اروپا برنامه دارم. شخصا احساس امنیت دارم اما قبول دارم که مثل گذشته نمی‌شود در خیابان‌های فرانسه قدم زد.

پیرلو: ماریو، به لیگ چین نرو!

آندرا پیرلو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به ماریو بالوتلی توصیه کرد با دقت و توجه زیادی تیم بعدی خود را انتخاب کند. پیرلو گفت: به نظر من ماریو باید خیلی دقت کند و با احتیاط تیمش را برگزیند. من چیزهایی در مورد او و حضور احتمالی‌اش در چین شنیده‌ام. در نهایت احترامی که برای چینی‌ها و لیگ‌شان قائل هستم، ماریو نباید حالا به چنین لیگی برود. پیرلو 37 ساله که در لیگ حرفه‌ای آمریکا برای تیم اف.ث نیویورک بازی می‌کند، معتقد است بالوتلی هنوز جوان است و قابلیت‌های فراوانی دارد که می‌تواند در تیم‌های مطرح اروپا مورد استفاده قراردهد.

گواردیولا، پاتریسیو را می‌خواهد

سرمربی منچسترسیتی خواهان به‌خدمت گرفتن دروازه‌بان تیم ملی فوتبال پرتغال شد. براساس گزارش منتشر شده در روزنامه «میرر» انگلیس، روی پاتریسیو شاید اسپورتینگ لیسبون را به مقصد منچسترسیتی در لیگ برتر ترک کند. پپ گواردیولا می‌خواهد دروازه‌بانی مطمئن درون دروازه تیمش داشته باشد و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال پرتغال که در مسابقات یورو 2016 خوش درخشید، مورد توجه او قرار گرفته است. این انتقال ممکن است در ازای هفت میلیون یورو عملی شود، اما اورتون هم خواهان به‌خدمت گرفتن این دروازه‌بان پرتغالی است. پیش از این از کلودیو براوو و مارک‌آندره تراشتگن به‌عنوان گزینه‌های مدنظر گواردیولا یاد شده بود.

روبن: تصمیمی برای ترک تیم ملی ندارم

آرین روبن نمی‌خواهد به دوره حضورش در تیم ملی هلند خاتمه دهد. ستاره 32 ساله بایرن مونیخ که ابتدای هفته به خاطر مصدومیت در بازی آزمایشی با تیم دسته پنجمی لیپ اشتات، مصدوم و 6 هفته خانه‌نشین شد، قصد کناره‌گیری از بازی نزد «لاله‌های نارنجی» را را ندارد. او در مصاحبه‌‌ای به اختصار گفت: نه. نه. هنوز تصمیمی برای ترک تیم ملی ندارم. خیلی خوشحالم که برای تیم ملی هلند می‌توانم بازی کنم. کاپیتان تیم ملی هستم و این افتخاری بزرگ برای من است که برای تیم کشورم بازی می‌کنم. روبن در سال 2003 نخستین بازی ملی خود را انجام داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها