رجب طیب اردوغان و همسرش به عنوان یکی از ولخرج ترین زوج های جهان معرفی می شوند.
کد خبر: ۹۲۳۳۷۱
رییس جمهور ترکیه 139 میلیون یورو ثروت دارد / ولخرجی های تکان دهنده همسر اردوغان اینبار در بلژیک  +(تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ، بر اساس آخرین اخبار،اردوغان رییس جمهور ترکیه که 139 میلیون یورو ثروت دارد صاحب سه کاخ بزرگ و اشرافی است. در حالی که افزایش ثروت اردوغان مورد بحث قرار دارد ولخرجی های همسر وی نیز بر شدت انتقادات افزوده است. گفته می شود امینه همسر اردوغان به خرید لوازم لوکس و البته ناکارآمد معتاد شده است.

در حالی که جنجال های مربوط به خریدهای 50 هزار دلاری امینه اردوغان در ورشو پایتخت لهستان فروکش نکرده اکنون خبر می رسد یک فروشگاه در بروکسل پایتخت بلژیک بسته شده تا همسر رییس جمهور ترکیه به راحتی خرید کند.

این در حالی است که امینه همیشه ادعا می کند او و همسرش در نهایت سادگی وتواضع زندگی می کنند! امینه به خرید لوازم بسیار لوکس و عتیقه علاقه بسیار زیادی دارد و به هر کشوری سفر کند مبلغ زیادی صرف خرید این لوازم می کند. او معمولا برای خریدهایش لوکس ترین و مشهورترین فروشگاه ها را انتخاب می کند.

امینه اردوغان علاقه زیادی هم به برپایی مهمانی های پرخرج در کاخ اختصاصی شان در آنکارا پایتخت ترکیه دارد. کاخ دیگر آنها در استامبول معمولا میزبان مهمانی های پرخرجی است. جنبه دیگر تکان دهنده این اتفاق این است که فرش های کاخ اردوغان و همسرش در مجموع هفت میلیون یورو ارزش دارد.

آخرین خرید جنجالی همسر اردوغان باعث شد تا یک فروشگاه به طور کلی بسته شود:

امینه اردوغان را در حال خرید در یکی از فروشگاه های لوکس فروشی بروکسل می بینید:

این هم نمایی از زندگی و کاخ های تجملاتی اردوغان و همسر ولخرجش که البته همیشه ادعا می کند زندگی ساده ای دارند! آنها در حال برگزاری یک ضیافت پرخرج با حضور کلی مهمان هستند:

نمایی از یکی از کاخ های اردوغان و همسرش:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱۵
حسین
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
كودتا چی ها تقصیر نداشتند
علی
-
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۱
۰
یه لچك سرش انداخته ادای متدینین و در میاره ، اونوقت رویه اش مثل غربیها میمونه . متاسفانه گویا حجاب خیلی وقتا سرپوشی شده برای هرگونه گندكاری . تو ایران خودمونم فراوونن نگران نباشید .
saeed
-
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
با این همه مال وثروت حجابش كامله نه مثل حجاب زنهای ما كه آبروی حجابو بردن
ایرانی
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۱
این هم حاكمیت یك حزب اسلام گرا در تركیه ! آیا اسلام با این اسرافها سازگار است ؟ آیا اسلام فقط در حفظ ظاهر است ؟! اسلام فقط یك چیز می گوید آنهم تقوی و سادگی ! . این كارها چیزی جز شر وهوسهای شیطانی نیست .
حامد
-
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
با سلام. چنتا از عكس های موجود اصلا ربطی به كاخ اردوغان نداره و فقط كاخ سلاطین عثمانی در استانبول هستش كه تبدیل به موزه شده . از پایین عكس سوم و چهارم و پنجم!
كسرا
-
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
اردوغان دچار توهمات شده و فكر میكند پادشاه عثمانیست . به مرور زمان نزدیكان و همراهانش را از دست داده و كشور تركیه و به تبع آن منطقه را به سمت ناكجا آباد می برد . دفاع مردم تركیه در مقابل كودتاچیان كه به درستی هم انجام شد در اصل دفاع از شخص اردوغان نبود بلكه دفاع در برابر حكومت نظامی بود و دفاع از دموكراسی البته اردوغان این موضوع را با فرار رو به جلو می خواهد به نام خود تمام كند . اردوغان به زودی در تركیه تبدیل به مهره سوخته خواهد شد آن هم نه توسط احزاب مخالف و ارتشی ها بلكه توسط دوستانش
مریم
-
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
آره نه اینكه مسولین مملكت خودمون به نون شبشون محتاجن ،شما هی این و اونو نشون بدین
امیررضا
-
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
گیریم كه مال خودش باشه ما بهتره به وضعیت اختلاسای تكان دهنده ی خودمون رسیدگی بكنیم نه كه هی این و اونو ولخرج نشون بدیم. حالا رفته فروشگاه خرید كرده كه دال بر ولخرجی نمیشه...
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
اگر همه مردم تركیه رو هم بكشه دست از این كاخها بر نمیداره
میثم
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
برادر من شما برو زندگی مردم اونا رو ببین با ما مقایسه كن بعد اینطوری بگو نه اینكه مدیران ما چنین چیزهایی ندارن.
تازه اونا كشور ثروتمند و غنی مثل ایران ندارن كه و
با توریست دارن مملكت رو میچرخانند
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
اقا كسری امیدوارم چنین بشه
روح الله
-
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
اردوغان كودتاگر دزد
محمد مصطفی
-
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
عكس كاخ های عثمانی ومهمانی های مدیران ارشد با حقوق های نجومی سرزمین اسلامی ما راچاپ كردید.ظاهرا اشتباه شده .لطفا درچاپ عكس ونوشتن مطالب دقت بیشتر كنید تا مردم ما را در توهم قرار ندهید..
حسین
-
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
اولا اینها چقدر از اسلام رو رعایت میكنن؟آیا یكی از اصول و پایه های اصلی اسلام كه برابری و برادری هست در كشورهای اسلامی در حال اجراست؟
و آیا ماهایی كه اعتراض میكنیم حقمدار و آزاده هستیم؟پس چرا خطاهای این انسانها رو به پای اسلامی كه كاملا مخالف این كارهاست میزاریم؟
تبریزی
-
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
هر چی میگردم جای مهر رو پیشونیش نداره!یه چیزی این وسط كمه.........
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها