در ادامه فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال، ویلیان هافبک برزیلی چلسی قراردادش را با این تیم به مدت چهار سال دیگر تمدید کرد. ویلیان فصل گذشته بهترین بازیکن تیم شد و تاکنون در 149 بازی با پیراهن چلسی 19 گل به ثمر رسانده است. همچنین رایان برتراند، دفاع چپ ساوتهمتون که قبلا در چلسی بازی می کرد نیز قراردادش را با تیم خود تمدید کرد تا به زمزمه‌های جدایی از این تیم پایان دهد.
کد خبر: ۹۲۱۶۴۶

اومتیتی به بارسلونا پیوست

باشگاه بارسلونا پیوستن ساموئل اومتیتی از لیون به این باشگاه با قراردادی پنج ساله با مبلغ 25 میلیون یورو را رسما اعلام کرد. بند فسخ قرارداد این مدافع فرانسوی 60 میلیون یورو اعلام شده است. باشگاه بارسلونا اعلام کرده این بازیکن 22 ساله، روز جمعه پس از حضور در تست پزشکی با این باشگاه رسما قرارداد امضا خواهد کرد و سپس در نشست خبری به صورت رسمی به هواداران معرفی خواهد شد. اومتیتی که با تیم ملی فرانسه نایب‌قهرمان یورو 2016 شد پیش از این در لیون بازی می‌کرد.

شروع مذاکرات هانری با وستهام و واتفورد

بهترین گلزن تاریخ باشگاه آرسنال با آنها به توافق رسیده بود که تمام وقت سرمربی تیم زیر 18 ساله‌ها باشد، ولی پس از به مشکل خوردن با ونگر به خاطر اظهارنظرهایش در شبکه اسکای اسپورتس، از کادر فنی جوانان آرسنال کنار گذاشته شد. حال روزنامه دیلی تلگراف مدعی شد هانری مذاکرات را برای حضور در وستهام یا واتفورد آغاز کرده و باید دید در نهایت هدایت کدام تیم را به عهده خواهد گرفت. تونی آدامز، کاپیتان سابق آرسنال جانشین هانری در تیم زیر 18 ساله‌های آرسنال شد.

رد پیشنهاد نجومی چینی‌ها توسط هیگواین

مهاجم آرژانتینی ناپولی پیشنهاد وسوسه‌برانگیز یک باشگاه چینی را رد کرد.

گونزالو هیگواین مهاجم تیم‌ملی آرژانتین و عضو باشگاه ناپولی این روزها پیشنهادهای متعددی را از سوی باشگاه‌های بزرگ اروپایی دارد. یکی از رسانه‌های معتبر اسپانیا از پیشنهاد نجومی یک باشگاه‌ چینی پرده برداشت که با مخالفت ستاره آرژانتینی مواجه شد. روزنامه مارکا اسپانیا دیروز خبر داد: باشگاه هبی فورچن چین در خلال نقل و انتقالات پیشنهاد نجومی 50 میلیون یورو را به هیگواین مهاجم ناپولی داد؛ اما این ستاره آرژانتینی ترجیح داد تا در لیگ‌های بزرگ اروپایی بازی کند و این پیشنهاد را رد کرد. این تیم متمول چینی پیش از این لاوتزی ستاره آرژانتینی پاری‌سن ژرمن و ژروینیو ستاره رم را با مبالغ نجومی جذب کرده بود. آرسنال و اتلتیکو مادرید از مشتریان سرسخت هیگواین هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها