نقل و انتقالات

پله به لیگ چین رفت

در ادامه کوچ ستاره‌های فوتبال به لیگ پر سر و صدای چین، این بار گراتزیانو پله، مهاجم ایتالیا که در یورو 2016 نیز دو بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد، با دریافت دستمزد سالانه 16 میلیون یورویی راهی شاندونگ شد. مهاجم ایتالیایی فصل گذشته تیم ساوتهمپتون با قراردادی 40میلیون یورویی به مدت دو فصل و نیم به تیم شاندونگ چین پیوست. به این ترتیب او در زمره پنج بازیکن پردرآمد فوتبال جهان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۲۱۴

توران، جانشین احتمالی پوگبا

سایت کالچیو مرکاتو، جدایی پوگبا از یوونتوس را تایید و از بازیکن بارسلونا به عنوان جانشین این بازیکن فرانسوی یاد کرد. به نوشته این سایت آردا توران، هافبک ترکیه‌ای بارسلونا گزینه یوونتوس برای جانشینی پوگباست. البته یوونتوس پیش از این برای جذب آندره گومس پرتغالی پیشنهاد 35 میلیون یورویی به باشگاه والنسیا ارائه کرده بود، اما این پیشنهاد رد شد تا این بار بیانکونری به دنبال جذب توران باشند. به احتمال خیلی زیاد پیشنهاد یووه برای جذب توران 30 میلیون یورو خواهد بود.

آندره گومس در فهرست زیدان

روزنامه مارکا اسپانیا تاکید کرد آندره گومز، ستاره پرتغالی والنسیا نخستین بازیکنی است که زین‌الدین زیدان به جذب او علاقه دارد. گومز با تیم ملی فوتبال پرتغال قهرمانی در یورو 2016 را به دست آورد. او از چند تیم سرشناس اروپایی پیشنهاد دارد، اما طبیعی است شانس رئال‌مادرید بیشتر از هر تیمی است. گومز تنها 22 سال دارد. روزنامه مارکا اعلام کرد زیدان به سران رئال تاکید کرده به این بازیکن علاقه دارد و فلورنتینو پرس هم مذاکرات خود را با این بازیکن به صورت رسمی آغاز کرده است. باشگاه والنیسا رقم فروش گومز را 65 میلیون یورو اعلام کرده است.

آرسنال به دنبال هیگواین

آرسنالی‌ها در حال آماده کردن پیشنهادی هستند تا گونزالو هیگواین را در ازای معاوضه با اولویه ژیرو از باشگاه ناپولی به خدمت بگیرند. مهاجم ناپولی در فصل گذشته رقابت‌ها 36 گل برای تیمش به ثمر رساند و از نظر آرسن ونگر گزینه خوبی است برای اضافه شدن به خط حمله تیم آرسنال. از سوی دیگر مائوریسیو ساری، سرمربی ناپولی در دیدار پایانی رقابت‌های یورو 2016 در استادوفرانس حضور داشت و بازی ژیرو را از نزدیک تماشا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها