استفاده همزمان از 23 پیام‌رسان آنلاین

امپراتور چت

اگر شما نیز یک تلفن همراه هوشمند در اختیار داشته باشید به احتمال زیاد استفاده از سرویس‌هایی همچون واتس‌اپ، تلگرام یا حتی وایبر را تجربه کرده‌اید و در صورتی‌که از کاربران پر و پا قرص شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های پیام‌رسان باشید نیز مطمئنا پیشنهاد این هفته ما برایتان مفید خواهد بود؛ چراکه قصد داریم شما را با ابزاری منحصر‌به‌فرد برای مدیریت همزمان بیش از 23 سرویس گفت‌وگوی آنلاین و پیام‌رسان آشنا کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۹۱۲

یکی برای همه

نرم‌افزار قدرتمند و کاملا رایگان Franz (فرانتس یا فرنتس) به شما این امکان را می‌دهد تا سرویس‌های مختلفی همچون تلگرام، واتس‌اپ، وی‌چت، اسکایپ، اینباکس، جیمیل، استیم، هنگ‌اوت و ... را که در حال حاضر تعداد آنها به 23 سرویس می‌رسد به‌صورت یکپارچه توسط یک برنامه مدیریت کرده و پس از افزودن حساب‌های کاربری دلخواه خود به این برنامه، تنها با اجرای آن به همه سرویس‌ها دسترسی داشته باشید و در زمان واحد از تمام آنها استفاده کنید.

به‌عنوان مثال چنانچه بخواهید به‌طور همزمان سرویس واتس‌اپ، تلگرام و وی‌چت خود را مدیریت کرده یا مطلبی را در هر سه سرویس بسرعت ارسال کنید براحتی می‌توانید این کار را از طریق فرانتس به انجام برسانید.

بدون محدودیت

شاید برخی کاربران هوشمند بتوانند با استفاده از یک مرورگر اینترنتی و دسترسی به نسخه تحت وب اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، آنها را در تب‌های مختلف باز کرده و همزمان از چند سرویس استفاده کنند. در این شرایط ممکن است عملکرد نرم‌افزار فرانتس در اختیار کاربر قرار گرفته باشد، اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت پشتیبانی فرانتس از حساب‌های کاربری متعدد مربوط به یک سرویس است. به‌عبارت دقیق‌تر چنانچه شما بخواهید دو یا حتی پنج حساب کاربری تلگرام را به‌طور همزمان مدیریت کنید کافی است به هر تعداد که تمایل دارید این حساب‌های کاربری را در فرانتس ایجاد کنید تا براحتی پس از فعال‌سازی آنها، مدیریت یکپارچه و همزمان همه حساب‌ها برای شما فراهم شود.

فقط 3 مرحله

دانلود و نصب

فرانتس نام خود را از امپراتور سابق اتریش گرفته و امپراتور پیام‌رسان‌ها به‌شمار می‌رود. اولین قدم برای استفاده از این نرم‌افزار نیز همچون بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر، دانلود و نصب آن روی رایانه است. برای انجام این کار باید پس از مراجعه به لینک زیر، نسخه هماهنگ با سیستم‌عامل رایانه را دانلود کرده (فرانتس در سیستم‌‌های عامل ویندوز، لینوکس و مک قابل استفاده است) و پس از اتمام عملیات دانلود، با دو بار کلیک روی فایل نصبی عملیات نصب را آغاز کنید.

http://meetfranz.com

افزودن حساب‌های کاربری

پس از اجرای نرم‌افزار، محیط بسیار کاربرپسند آن برای شما نمایش داده می‌شود. در نسخه فعلی این برنامه 23 آیکون از 23 سرویس گفت‌وگوی آنلاین یا پیام‌رسان مشاهده می‌شود که برای استفاده از هر کدام کافی است روی آیکون موردنظر کلیک کرده و یک نام به حساب کاربری موردنظرتان اختصاص دهید. (تعداد دفعات تکرار این عملیات محدودیتی ندارد و برای فعال‌سازی چند حساب کاربری از یک سرویس نیز می‌توانید به دفعات نامحدود روی سرویس موردنظر کلیک کرده و نام‌های مختلفی را برای حساب‌های کاربری موردنظرتان ایجاد کنید)

فعال‌سازی و شروع گفت‌وگو

در پایان پس از افزودن سرویس‌های دلخواه و اختصاص نام به هریک از سرویس‌ها، یک تب مجزا برای هر سرویس به محیط کاربری برنامه اضافه می‌شود. با انتخاب هریک از تب‌ها و طی مراحل فعال‌سازی حساب کاربری موردنظر، می‌توانید استفاده از آن سرویس را آغاز کنید و به‌این‌ترتیب پس از فعال‌سازی تمام حساب‌های کاربری، دسترسی به همه حساب‌ها به‌صورت یکپارچه برای شما فراهم می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها