رئیس‌جمهور آرژانتین برای منصرف کردن بهترین فوتبالیست این کشور از تصمیمش برای وداع با تیم ملی، تلاش خود را انجام داد و به نتیجه آن هم خوشبین است.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۴

مائوریسیو ماکری که پیش از این هم بر لزوم حفظ مسی در تیم ملی آرژانتین تأکید کرده بود در این خصوص گفت: «من با مسی تماس تلفنی داشتم و اطمینان دارم که او به تیم ملی بازخواهد گشت. لیونل مسی در دنیا بهترین است. او باید در جام جهانی برای آرژانتین بازی کند». فینال کوپا آمریکای 2016 چهارمین فینالی بود که مسی در آن حضور داشت؛ اما نتوانست به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی کمک کند. او سه فینال کوپا در سال‌های 2011، 2015، 2016 و فینال جام جهانی 2014 را تجربه کرده است.

میرر: پیشنهاد 100 میلیون پوندی یونایتد به پوگبا

روزنامه میرر مدعی شد باشگاه یونایتد در آستانه ارائه پیشنهاد صد میلیون پوندی برای جذب پل پوگباست. پوگبا سال 2012 به عنوان بازیکن آزاد از یونایتد جدا شد و به یوونتوس پیوست. درخشش فوق‌العاده او در یووه باعث شد تیم‌های زیادی در سطح جهان خواهان جذب او باشند. این در حالی است که تیم سابق پوگبا بار دیگر سراغ او آمده است. ژوزه مورینیو در جذب او مصر است و می‌خواهد برای فصل آینده از پوگبا در خط میانی تیمش استفاده کند. از همین رو سران باشگاه پیشنهادی صد میلیون پوندی برای یکی از با استعدادترین هافبک‌های جهان ارائه کرده‌اند. در صورت قبول این پیشنهاد، پوگبا بالاتر از بیل و رونالدو به گران‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد شد. با قوت گرفتن این انتقال، هواداران منچستریونایتد با هجوم به صفحه اینستاگرام این بازیکن خواهان بازگشت پوگبا به اولدترافورد شده‌اند.

رونمایی مورینیو از دفتر جدیدش

ژوزه مورینیو چند روزی است که کارش را در منچستریونایتد به صورت رسمی شروع کرده است. آقای خاص با گذاشتن عکس زیر در اینستاگرامش، از دفتر جدید خود در کمپ تمرینی یونایتد (کرینگتون) رونمایی کرد. حضور مورینیو و گواردیولا در منچستر برای هدایت دو تیم معروف این شهر، منچستر را به قطب فوتبال دنیا تبدیل کرده است.

میخیتاریان: پیوستن به یونایتد رویای من بود

هنریک میخیتاریان، هافبک سابق دورتموند از پیوستن به باشگاه رویاهایش بسیار خوشحال است: «به حضور در یونایتد افتخار می‌کنم. این انتقال رویایی بود که بالاخره تحقق یافت. امیدوارم بخشی از این باشگاه بزرگ به مدت طولانی باشم و عملکرد خوبی داشته باشم. از باشگاه و مورینیو بابت اعتمادی که به من کردند، تشکر می‌کنم. بازی در چنین باشگاه بزرگی باعث افتخار پدرم خواهد شد». گفته می‌شود مبلغ انتقال میخیتاریان حدود 42 میلیون یوروست که با توجه به قرارداد یکساله‌ای که او با دورتموند داشت، در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

والدس در میدلزبورو

ویکتور والدس، دروازه‌بان سابق بارسلونا که با این تیم همه قهرمانی‌ها را تجربه کرد، دوباره به تیمی انگلیسی پیوست. پس از سپری کردن دورانی ناموفق در منچستریونایتد و استاندارد لیژ بلژیک، ویکتور والدس راهی میدلزبورو انگلیس شد. میدلزبورو این فصل به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بازگشته و امیدوار است بار دیگر حضوری مداوم در این رقابت‌ها داشته باشد. کارانکا، دستیار سابق مورینیو در رئال مادرید، هدایت این تیم را عهده‌دار است. قرارداد والدس با میدلزبورو دو ساله خواهد بود و این دروازه‌بان اسپانیایی امیدوار است بار دیگر به دوران موفقیت‌آمیزش در بارسلونا بازگردد.

مونتلا: میلان را می‌سازم

وینچنزو مونتلا، سرمربی جدید میلان در اولین مصاحبه خود به عنوان سرمربی این تیم، از وظیفه دشوارش در ساختن تیمی بزرگ صحبت کرد: «این که میلان نتوانسته جایی در رقابت‌های اروپایی این فصل داشته باشد، نشان می‌دهد یک جای کار مشکل دارد. وظیفه من این است که کامل متمرکز شوم و تیمی جدید برای رسیدن به رقابت‌های اروپایی بسازم. حداقل هدف برای این تیم رسیدن به رقابت‌های لیگ اروپا خواهد بود. برای خریدهای تابستانی، اول وضعیت تمامی بازیکنان را مورد بررسی قرار می‌دهم و پس از آن به دنبال بازیکنانی خواهیم بود که از لحاظ اقتصادی و کیفی برای تیم مفید باشند.»

اور بانه‌گا به اینتر پیوست

اور بانه‌گا، هافبک سابق سه‌ویا سرانجام به طور رسمی راهی اینتر شد. پس از مدت‌ها انتظار سرانجام قرارداد اور بانه‌گا، هافبک باشگاه سه‌ویا و تیم ملی آرژانتین، با اینتر نهایی شد تا این بازیکن دیروز به طور رسمی راهی ایتالیا شود. باشگاه اینتر در بیانیه خود نوشت: «اینتر با خوشحالی تائید می‌کند اور بانه‌گا فصل آینده پیراهن این باشگاه را بر تن می‌کند. قرارداد او با اینتر سه ساله خواهد بود». بانه‌گا که 47‌بازی ملی برای تیم ملی آرژانتین نیز انجام داده، فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی سه‌ویا در راه قهرمانی در لیگ اروپا محسوب می‌شد.

چک: حضورم در آرسنال ناامیدکننده بود

پتر چک، دروازه‌بان تیم آرسنال گفت: «از فصل نخست حضورم در این تیم راضی نیستم. بسیار ناامیدکننده بود. تصور می‌کردیم می‌توانیم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر تا انتها رقابت کنیم؛ اما لسترسیتی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و شرایط را برای ما دشوار کرد. نتوانستیم با آنها رقابت کنیم اما کسب رتبه دوم نیز بهترین رتبه آرسنال طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود. لیورپول از تیم‌هایی است که فصل آینده می‌خواهد برای قهرمانی تلاش کند. از همین جهت دیدار نخست مقابل آنها می‌تواند آزمونی جدی برای آرسنال باشد. شرایط در لیگ برتر بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. یونایتد و سیتی نیز ترکیب خود را تقویت کرده‌اند و رقابت نزدیکی در پیش است».

کریستف دام سرمربی رومانی شد

کریستف دام، مربی باتجربه آلمانی سکان هدایت تیم ملی رومانی را در دست گرفت. فدراسیون فوتبال رومانی ضمن اعلام این خبر افزود: «مراسم معارفه این مربی آلمانی که سابقه هدایت اشتوتگارت، کلن، آستریا وین و بشیکتاش استانبول را در کارنامه دارد، دیشب رسما اجرا شد.» دام نیز گفت: «برای من افتخار است تجربیاتم را در اختیار فوتبال رومانی بگذارم. من به توانایی‌های بازیکنان و همکاران جدیدم ایمان دارم و قول می‌دهم سبکی هجومی در تیم ملی پیاده کنم؛ چرا که تفکر من همواره حمله کردن بوده است، چه وقتی که توپ در اختیار ماست و چه زمانی که توپ در اختیار حریف است». آخرین ایستگاه مربیگری دام، تیم دسته اولی بورزااسپور ترکیه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها