مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره زمان جابه‌جایی بازیکنان، قرارداد پرویز مظلومی و ماجرای رامین رضاییان توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۹۱۹۲۸۴

مصطفی شهبازی در پاسخ به این سوال که زمان نقل و انتقالات داخلی و خارجی فوتبال ایران چه روزی به پایان می‌رسد، اظهار کرد: ما در این فصل نقل و انتقالات داخلی و خارجی را یکی کردیم و در حالی که 9 شهریور نقل و انتقالات اروپا تمام می‌شود برای این‌که تیم‌ها بتوانند بازیکنان مد نظر خود از جمله بازیکنان پس مانده اروپایی که هیچ تیمی آنها را جذب نکرده را به خدمت بگیرند، ما زمان نقل و انتقالات خود را 15 شهریور گذاشته‌ایم. یعنی نقل و انتقالات فوتبال ایران 84 روز است و هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که این تعداد روز را به عنوان فصل نقل و انتقالات در نظر بگیرد. یعنی ما حداکثر زمان ممکن را برای نقل و انتقالات در نظر گرفته‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت قرارداد منصوریان و مظلومی گفت: در بحث سرمربی محدودیت زمانی مطرح نیست. هر باشگاه می‌تواند به محض قطع همکاری با یک مربی، مربی دیگری را انتخاب کند. البته آقای مظلومی برای گرفتن حق و حقوقش می‌تواند از طریق کمیته انضباطی اقدام کند. در کل مشکلی برای قرارداد آقای منصوریان وجود ندارد.

شهبازی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره رامین رضاییان و ماجرایش با پرسپولیس گفت: سازمان لیگ بر اساس مفاد قرارداد می‌تواند با درخواست یکی از طرفین قرارداد را فسخ کند و اطلاعات آن را به طرف مقابل ارائه دهد. یعنی مثلا باشگاه یک طرفه با بازیکن فسخ می‌کند و سازمان لیگ اطلاعات این فسخ را به بازیکن می‌دهد. حالا اگر بازیکن یا باشگاه مستنداتی در این ماجراها داشته باشند، آن را به کمیته انضباطی می‌برند و اقامه دعوا می‌کنند. وظیفه ما تنها اطلاع دادن به طرف مقابل از فسخ رخ داده است. این‌که آیا ادعای بازیکن یا باشگاه صحت دارد یا نه را وقتی طرف مقابل را به کمیته انضباطی کشاند مشخص می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها