در گفتگو با جام جم آنلاین ؛

اظهار بی اطلاعی مظاهری از انتصابش به عنوان رئیس صندوق توسعه ملی

در حالی که برخی رسانه ها از انتصاب طهماسب مظاهری به عنوان رئیس صندوق توسعه ملی خبر داده اند وی از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۰
اظهار بی اطلاعی مظاهری از انتصابش به عنوان رئیس صندوق توسعه ملی

طهماسب مظاهری در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین در پاسخ به این سئوال که آیا با شما برای تصدی ریاست صندوق توسعه ملی صحبت شده است گفت: خیر صحبتی نشده است.

خبرنگار جام جم آنلاین پرسید درصورت پیشنهاد آیا این سمت را خواهید پذیرفت که مظاهری بیان کرد: تا الان که کسی با من صحبتی نکرده است.

گفته می شود امروز قرار است در جلسه ای به ریاست روحانی رئیس جمهور درباره صندوق توسعه ملی تعیین تکلیف شود و برخی منابع از تغییر صفدر حسینی رئیس این صندوق پس از حاشیه های مربوط به فیش حقوقی وی خبر داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كسرا
-
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
۰
۰
دكتر مظاهری گزینه بسیار مناسبی برای ریاست بانك مركزیست به جای سیف . مظاهری با كسی تعارف نداره و در عمل اینو نشون داده . در دوران كوتاهی كه رییس بانك مركزی بود كارهای بسیار مهمی كرد . اول جلوی نشر و انتشار چك پولهای بانك هارو گرفت كه در واقع داشتند بدون پشتوانه عملا خلق پول می كردن . دوم به قول خودش خزانه بانك مركزی رو سه قفله كرد و جلوی اضافه برداشت بانك هارو از بانك مركزی گرفت و بانك ها مجبور شدن انضباط مالی در دستور كار خودشون قرار بدن و با این حركات جلوی رشد افسار گسیخته تورم رو گرفت . البته مافیای مدیران بانكی با همكاری جهرمی وزیر كار دولت وقت ترتیبشو دادن و عزلش كردن و به جای اون محمود بهمنی رو آوردن كه خدا نصیب نكنه !!! با بی مدیریتی و بی كفایتی خودش چه بلایی سر سیستم بانكی آورد كه نمونه هاش موسسات پولی ورشكسته ای هستند مثل میزان ، ثامن الحجج و... و سپرده گزاران الان به دولت فعلی بد و بیراه میگن در صورتیكه این وقایع مال دولت قبل بود و آقای بهمنی ( كه الان نماینده مجلس هم شده ) باید جوابگو باشه . من موندم چرا بهمنی رد صلاحیت نشد پس شورای نگهبان سوابق چی رو بررسی میكنه ؟؟؟

نیازمندی ها