بیانیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حماس در خط مقدم مبارزه و مقاومت ضدصهیونیستی فلسطین است

حسین شیخ الاسلام کارشناس بین الملل در گفت وگو با جام جم آنلاین:

انتفاضه سوم در راه است / رژیم صهیونیستی روز به روز کوچکتر می شود

دبیر کمیته فلسطین با اشاره به اینکه تصرفات رژیم صهیونیستی رو به روز در حال کوچکتر شدن است اظهارداشت:تحولات منطقه و لابی کشورهای اسلامی با اسرائیل موضوع فلسطین را به حاشیه برده است ولی این روند مقطعی است وبه طور حتم فلسطینیان به اهداف و آرمانهای خود خواهند رسید.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۴
انتفاضه سوم در راه است / رژیم صهیونیستی روز به روز کوچکتر می شود

حسین شیخ الاسلام در گفت وگو با جام جم آنلاین در باره اهداف روز قدس گفت:امام راحل 37 سال پیش یعنی در اولین ماه مبارک رمضان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با هدایت مردم به خیابانها خواستند به گوش جهانیان برسانند که مردم مظلوم فلسطین که سمبل مظلومیت در دنیا هستند تنها نیستند و مسلمانان جهان هیچگاه دست از حمایت آنها برنمی دارند.از این رو بود که تاکنون هرساله در آخرین جمعه ماه رمضان روز قدس در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین برگزار می شود.

وی افزود:پس از شکست های مکرر رژیم صهیونیستی از فلسطینیان و از دست دادن تصرفاتی که بدست آورده بودند دریافتند که باید از راه دیگری برای به حاشیه کشاندن فلسطینیان است استفاده کنند. به طوریکه در همان زمان یک نظریه پرداز استرالیایی از استراتژی اختلاف میان شیعه وسنی پرده برداشت و اعلام کرد که هیچ راهی برای شکست این مقاومت وجود ندارد مگر اینکه از اختلاف ودرگیری شیعیان و سنی ها در این میان بهره ببریم.

به گفته دبیر کنفرانس بین المللی پشتیبانی از انتفاضه مردم فلسطین ،از آن زمان به بعد بود که شاهد روی کار آمدن گروه هایی چون طالبان ، القاعده ،وهابیت و داعش بودیم.

وی با اشاره به اینکه شاخه وهابیت نیز توسط انگلیسی ها در عربستان سعودی با همین اهداف بوجود آمده است گفت:انگلیسی ها وهابیت را برای سرنگونی دولت عثمانی بدست خود مسلمانان راه اندازی کردند. داعش نیز با همین هدف بوجود آمده تا ارتباط مقاومت با ایران از طریق سوریه شکسته شود.

وی افزود :وقتی می بینیم که زخمی های گروههای تکفیری در مراکز درمانی اسرائیل درمان می شوند پس می توان به هم پیمانی گروه های تکفیری با صهیونیست ها به راحتی پی برد .

دبیر کنفرانس بین المللی پشتیبانی از انتفاضه مردم فلسطین با اشاره به اینکه انتفاضه سوم فلسطین در راه است گفت:به طور قطع فلسطینیان در خصوص مواضع خود کوتاه نخواهند آمد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها