جیمزباند در درام ضد تبعیض نژادی

دانیل کریگ در درام اجتماعی و ضد تبعیض نژادی «سلاطین» بازی می کند. جیمزباند موطلایی سینما در این فیلم با هالی بری سیاه پوست همبازی می شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۷۸
جیمزباند در درام ضد تبعیض نژادی

به گزارش جام جم آنلاین ، داستان این فیلم که برمبنای حوادث واقعی نوشته شده، به رویدادهای ملتهب اوایل دهه نود میلادی شهر لس آنجلس می پردازد.

کریگ در داستان «سلاطین» در نقش یکی از معدود ساکنان سفید پوست یکی از مناطق سیاه پوست نشین شهر لس آنجلس ظاهر می شود.

در این مکان، او به کاراکتر هالی بری دل می بندد. بری یکی از فعالان حقوق کودکان است که در یک گروه ویژه محافظت از کودکان کار و فعالیت می کند.

زمانی که دادگاه جنجالی رندی کینگ سیاه پوست برپا می شود، درگیری های نژادی در منطقه به اوج خود می رسد و پای ماموران پلیس به محل باز می شود.

بخش اصلی داستان فیلم، اختصاص به درگیری شش روزه اهالی محل با نیروی پلیس دارد. در این زمان، کاراکتر هالی بری تلاش می کند کودکان تحت حفاظت خود را به مکان امنی ببرد.

در این راه کاراکتر دانیل کریگ به کمک او می آید، تا بچه های بی سرپرست را به یک مکان آرام و دور از خشونت های موجود برسانند.

دنیس غمزه ارگوون فیلم ساز فرانسوی و ترک تبار سینما، «سلاطین» را براساس فیلم نامه ای از خودش کارگردانی می کند. او در سال 2011 طرح این فیلم نامه را نوشت.

به نوشته هالیوود ریپورتر، در آن زمان او نتوانست یک سرمایه گذار آمریکایی برای طرح فیلم خود پیدا کند و به سراغ کارگردانی «موستانگ» رفت.

با نامزد شدن «موستانگ» در رشته اسکار بهترین فیلم خارجی 2016، توجه تهیه کنندگان آمریکایی به او جلب شد و توانست نظر مساعد هالی بری را برای تولید «سلاطین» جلب کند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری این درام پرتنش ضد تبعیض نژادی تعیین نشده است. هزینه تولید فیلم، حدود 50 میلیون دلار برآورد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها