روزنامه سان در تحلیلی نوشت: حذف از یورو به‌دست ایسلند یعنی افتضاح ملی! این روزنامه نوشت: آنچه در مورد بازی تیم ملی انگلیس می‌‌توان گفت به اختصار همین است: کاملا کثیف. کاملا بدون عقل و منطق. بدون هیچ نقطه اتکایی و بدون شور و هیجان و قلبی تپنده. سخت است که بپذیریم؛ اما بگذارید بگوییم ایسلند تیم برتر میدان بود و به حقش هم رسید. سه‌شیرها در یک بازی فاجعه‌آمیز از مرحله یک‌هشتم نهایی باختی تحقیرآمیز در تاریخ حیات خود متحمل شدند.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۷

لینه‌کر: آتشفشان‌های ایسلند از بازیکنانش بیشتر است!

کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس از سه‌شیرها بعد از شکست مقابل ایسلند و حذف از یورو 2016 به شدت انتقاد کرد.

گری لینه‌کر بعد از شکست 2 بر یک انگلیس مقابل تیم شگفتی‌ساز ایسلند گفت: «این بدترین باخت تاریخ فوتبال ماست. انگلیس از تیمی شکست خورد که بیشتر از آن‌که فوتبالیست داشته باشد، آتشفشان دارد!» البته لینه‌کر در بیان این جمله تا حد زیادی مبالغه کرد. اما چندان هم حرف بی‌ریطی نزد. زیرا ایسلند درکل 330 هزار نفر جمعیت دارد که این دقیقا شمار ساکنین شهر لستر انگلیس است.

تایمز: این انگلیس نه فکر داشت و نه فرمانده!

روزنامه تایمز چاپ لندن نوشت: این تیم انگلیس نه فکر داشت و نه بازیکن فرمانده! گزارشگر این نشریه نوشت: بدون هیچ فکر و برنامه. واقعا این تیم هوش نداشت. تیم انگلیسی که روی هاجسون ساخته بود، چهره‌های که تیم را فرماندهی کرده و پیش ببرند،‌ نداشت. واقعا جایی به اسم طرح و برنامه در این تیم دیده نشد. نگرشی وجود نداشت. چیزی به اسم حرف‌‌شنوی و پیروی از دستورات نبود. این تیم نه پلن A داشت و نه پلن B. حتی همان به اصطلاح پلن A هم چیز خاص و عجیبی نبود. مطمئن باشید اروپا جای این انگلیس را در ادامه مسابقات خالی نخواهد دید.

رونی: حذف ما شرم‌آور بود

وین رونی، کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت: «حذف شدن از یورو 2016 برای تیم ما شرم‌آور است. هواداران فوق‌العاده بودند. آنها خیلی خوب ما را تشویق کردند و از آنها متشکریم. به عنوان بازیکن متوجه می‌شوم که آنها ناراحت و عصبانی باشند و چیزی که امشب تماشا کردند به اندازه کافی خوب نبود. حذف شدن شرم‌آور است. ایسلند خیلی خوب و سازمان یافته دفاع می‌کرد و کارمان را سخت کرد. متاسفانه در همان نیمه اول نتوانستیم بازی را برگردانیم و نیمه دوم کار ما سخت شد.»

شیرر: آماده ام سرمربی انگلیس شوم

آلن شیرر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس گفت: «دوست دارم در کادر مربیگری بعدی تیم ملی انگلیس حضور داشته باشم. دوست دارم بگویم من می‌خواهم مربی تیم ملی باشم. دوست دارم این شغل را داشته باشم. آنها می‌گویند تو تجربه نداری و من می‌گویم شما یک شخص باتجربه را به خدمت گرفتید، بهترین شرایط را فراهم کردید و نتیجه را دیدید. من مطمئنا از او بدتر کار نخواهم کرد! حتی اگر لازم باشد دستیار سرمربی می‌شوم ولی می‌خواهم در کادر فنی باشم.»

هاجسون از تیم ملی انگلیس استعفا کرد

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس، با حذف تیمش از رقابت‌های یورو 2016، از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. او به خبرنگاران گفت: «من از نتیجه این دیدار و حذفمان بسیار ناراحتم. ما به اندازه‌ای که فکر می‌کردم، بالا نرفتیم و این پذیرفتنی نیست. من از کاری که خودم و کادر فنی‌ام در مدت حضورم روی نیمکت انگلیس انجام دادیم، احساس غرور می‌کنم. گذار از تیمی با میانگین سنی 30 سال به تیمی که جوان‌ترین تیم تورنمنت است، فوق‌العاده بود. ما آینده انگلیس را ساختیم. دوست داشتم برای دو سال دیگر بمانم؛ اما می‌دانم کار ما به نتیجه بستگی دارد. بنابراین اکنون نوبت فرد دیگری است. این بازیکنان عاشق بازی برای تیم ملی بودند و تعهد آنها را نمی‌توان زیر سوال برد.»

هارت: به خاطر گل‌هایی که خوردم متاسفم

جو هارت، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس به خاطر دو گلی که از ایسلند دریافت کرد و در نهایت باعث حذف تیمش از یورو شد از انگلیسی‌ها عذرخواهی کرد. او گفت: «به عنوان یک تیم ناراحتیم ولی فقط می‌توانم با خودم صحبت کنم. به خاطر گل‌هایی که از ایسلند دریافت کردیم تنها می‌توانم عذرخواهی کنم. حمایت فوق‌العاده‌ای از ما به عمل آمد و مردم نظرهای مختلفی دارند و می‌توانند آن را ابراز کنند. شب سختی برای ما بود،‌ همین طور برای روی (هاجسون) که او هم بسیار ناراحت بود. دوست نداشتیم او این طور از جمع ما جدا شود.»

آلمان، بهترین تیم یک هشتم نهایی

قهرمان جام جهانی 2014 برزیل بهترین تیم مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 از نظر مالکیت توپ شد. با انجام مسابقه انگلیس و ایسلند درشهر نیس، دور یک هشتم نهایی یورو 2016 به اتمام رسید. براساس آمار ثبت شده در این مرحله تیم ملی فوتبال آلمان، فاتح جام‌جهانی برزیل و مدعی درجه یک این دوره از جام ملت‌ها، به‌عنوان بهترین تیم از نظر مالکیت توپ شناخته شد. تیم تحت امر یواخیم لو در بازی منجر به برد 3 بر صفر مقابل اسلواک‌‌ها 1/64 درصد بازی با توپ در اختیار داشتند. بعد از ژرمن‌ها، اسپانیا که در بازی با ایتالیا 2 بر صفر شکست خورد، 62 درصد بازی را در اختیار داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها