دادگاهی در فرانسه یک مادر سنگدل را به 20 سال زندان همراه با روان درمانی محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۴

مادری که مدعی شده بود به‌دلیل سحر و جادو، کودک خردسالش را در سواحل فرانسه رها کرده، محاکمه شد.

براساس گزارش آبزرور، دادگاه در حالی «فابین کابو» را به 20 سال زندان محکوم کرد که براساس این حکم وی باید تحت روان درمانی نیز قرار گیرد.

دادگاه این زن 39 ساله که دختر خردسالش را در سال 2013 تنها در ساحل رها کرد و این اقدام وی به مرگ دخترک منجر شد، در شهر «سن ـ اومر»که یکی از کانتون (بخش‌)‌های کشور فرانسه است برگزار شد.

وی در دادگاه مدعی شد که دختربچه‌اش را به دلیل افسون یک جادو در ساحل شمال فرانسه رها کرده است!

قاضی پرونده که براساس قانون باید حکم حبس ابد برای این زن صادر می‌کرد به‌دلیل آنچه «ناتوانی در تصمیم‌گیری» عنوان شد وی را به 20 سال حبس محکوم کرد.

این زن که اصلیتی سنگالی دارد اعتراف کرد که با هدف غرق‌کردن کودک 13 ماهه‌اش، خانه‌‌اش در نزدیکی پاریس را به مقصد شهر ساحلی «برک» ترک کرده است.

جسد بی‌جان «آدلاید» 13 ماهه که با جزر و مد دریا به ساحل رسیده بود توسط صیادان میگو پیدا شد.

اجساد زن و فرزندان قاتل پیدا شد

مقامات کلمبیایی اعلام کردند «جیمی ایوان مارتینز» که در «هوخاس آنکاس» در گوارن دستگیر شده به ماموران پلیس گفته همسر، دختر هفت ساله و پسر پنج ساله‌اش را همراه 17 نفر دیگر به قتل رسانده است.

پس از پیدا شدن بقایای جسد «ماریا کوئروو» 53 ساله در این مزرعه که هویت او به‌عنوان یکی دیگر از قربانیان مارتینز تائید شده، مقامات سه جسد دیگر نیز در این زمین پیدا کردند؛ این مزرعه مکانی است که این قاتل زنجیره‌ای قربانیانش را در سال 2015 در آن دفن کرده است.

رئیس امنیت عمومی و دادستانی کل با تائید همخوانی نمونه دی‌ان‌ای گرفته شده با «ناتالیا گارسیا گیل» و دو فرزندش به خبرنگاران گفت: «آنها با یک طناب نایلونی که به دور گردنشان بسته شده بود خفه شده‌اند.»

این سه جسد در عمق دو متری و در حالی که در کیسه‌های کرباسی پیچیده شده بودند، پیدا شد.

به گفته گروه تجسس، این منطقه از آنجا که احتمال پیدا شدن قربانیان بیشتر وجود دارد در قرق ماموران است.

پلیس در این مکان لباس‌های زنانه، 12 تلفن همراه و سیمکارت که ممکن است متعلق به قربانیان باشد پیدا کرده است.

همسایه‌های مارتینز وی را فردی آرام و جدی توصیف می‌کنند و می‌گویند هرگز باور ندارند در کنار یک قاتل زندگی می‌کرده‌اند.

به گفته دادستان، تجسس در دیگر مناطق گوارن که متهم در آن مناطق سکونت داشته است نیز ادامه خواهد یافت.

قتل یک روزنامه نگار در شمال شرق مکزیک

فرمانداری ایالت «تامولیپاس» در بیانیه‌ای اعلام کرد: «زامیرا استر باتیستا» روز دوشنبه در حالی که قصد روشن کردن خودرویش برای و عزیمت به محل کارش را داشت، به قتل رسید.

باتیستای 44 ساله که در یک دبیرستان تدریس می‌کرد در حالی که داخل خودرو نشسته بود چندبار هدف اصابت گلوله قرار گرفت.

باتیستا که در گذشته به‌عنوان گزارشگر برای صفحات اجتماعی روزنامه‌های «اِل مرکوریو» و «لا ورداد» در پایتخت ایالت تامولیپاس کار می‌کرد، بنا بر گزارش‌ها روزنامه‌نگار آزاد بوده است.

شبکه روزنامه‌نگاران شمال‌شرق این «جنایت بزدلانه علیه زامیرا استر باتیستا» را محکوم کردند و خواستار برقراری امنیت بیشتر در تامولیپاس شدند که در مرز تگزاس قرار دارد و در سال‌های اخیر صحنه خشونت‌های مرتبط با مواد مخدر بوده است.

مقامات می‌گویند: افراد مسلح یادداشتی از خود بر جای گذاشتند که این ادعا را مطرح می‌کند که مقتول با گروه خلافکاری که در منطقه فعالیت می‌کند، ارتباط داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها