آگاتا کریستی نویسنده کلاسیک داستان های جنایی که الهام بخش تعداد زیادی فیلم سینمایی بوده، حالا خودش سوژه یک فیلم سینمایی می شود.
کد خبر: ۹۱۷۱۵۶
زندگی آگاتا کریستی فیلم می شود

به گزارش جام جم آنلاین، شرکت فیلم سازی سونی در تدارک تولید درام شرح حال گونه تازه ای در باره دوران جوانی این نویسنده جنجالی است.

این فیلم با نام موقت «آگاتا» جلوی دوربین می رود و آلیشیا ویکاندر برای بازی در نقش دوران جوانی این نویسنده سرشناس انگلیسی انتخاب شده است.

داستان فیلم به سال های جوانی کریستی در ابتدای ازدواج او می پردازد و به نوعی، زندگی خانوادگی اش را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

در سال 1926 این نویسنده برای ده روز به شکل مشکوکی ناپدید شد. این موضوع که در آن زمان بحث زیادی برانگیخت، دستمایه اصلی «آگاتا» است.

به این ترتیب، این داستان ملاقات های تاریخی او با افراد برجسته ای مثل وینستن چرچیل نخست وزیر وقت و سر آرتور کانن دویل نویسنده معروف را به نمایش نمی گذارد.

شرکت سونی از چهار سال قبل به دنبال تولید این درام پرتنش بود و حالا قصد دارد آن را با همکاری کمپانی پارامونت جلوی دوربین ببرد.

مدتی قبل اعلام شد ویل گلاک برای کارگردانی فیلم انتخاب شده است. اما در حال حاضر، معلوم نیست چه کسی پشت دوربین فیلم برداری آن قرار می گیرد.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، منابع نزدیک به شرکت سونی می گویند اما استون برای بازی در نقش آگاتا کریستی جوان، اعلام آمادگی کرده بود.

کلید فیلم برداری درام شرح حال گونه «آگاتا» اواخر سال جاری میلادی زده می شود، تا برای نمایش عمومی در فصل پائیز همین سال آماده شود.

خبر تولید فیلم در حالی اعلام شده که کنت برانا فیلم ساز سرشناس انگلیسی مشغول ساخت نسخه تازه ای از «قتل در قطار سریع السیر شرق» این نویسنده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها