صنعت سینما، لارا کرافت جدید خود را پیدا کرد. آلیشیا ویکاندر بازیگر جوان سینما در نسخه تازه مجموعه فیلم «تامب رایدر:لارا کرافت»، نقش این کاراکتر را بازی می کند.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۱
لارا کرافت تازه سینما پیدا شد

به گزارش جام جم آنلاین ، از مدت ها قبل کمپانی برادران وارنر به دنبال بازیگر مناسبی برای این نقش اکشن و ماجراجویانه سینمایی بوده است.

در دو سال اخیر که بحث تولید نسخه احیا شده «لارا کرافت» مطرح شد، نام های زیادی به عنوان بازیگر این نقش در رسانه های گروهی شنیده شد.

نسخه تازه با نگاهی به داستان و حال و هوای بازی کامپیوتری سال 2013 لارا کرافت ساخته خواهد شد. در این بازی، داستان به روزهای اولیه فعالیت های لارا برگشت.

به این ترتیب، آلیشیا ویکاندر در نسخه تازه و احیا شده مجموعه فیلم «لارا کرافت»، در نقش یک لارا کرافت جوانتر ظاهر خواهد شد.

به نوشته امپایر آنلاین، فیلم نامه این نسخه را تیم دو نفره ایوان داگرتی و گنوا رابرتسون نوشته اند و هنوز کارگردانی برای آن انتخاب نشده است. زمان شروع کار فیلم برداری هم هنوز مشخص نیست.

آلیشیا ویکاندر که به گفته منتقدان سینمایی یک ستاره در حال رشد است، چند ماه قبل اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برای «دختر دانمارکی» گرفت.

او برای اواخر ماه ژولای، قسمت تازه مجموعه فیلم «جیسون بورن» را به روی پرده سینماها می فرستد. وی در این فیلم، نقش مقابل مت دیمون را به عهده دارد.

این بازیگر جوان در «لارا کرافت» جدید سینما، جای آنجلینا جولی را می گیرد. جولی طی پانزده سال گذشته، در دو قسمت این مجموعه فیلم در نقش لارا کرافت ماجراجو بازی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها