مهدی طارمی بعد از آن‌که خبر انتقال او به تیم‌های مختلف اروپایی ذهن رسانه‌ها را به خود مشغول کرد، به پرسپولیس برگشت تا یک فصل دیگر برای این تیم پرطرفدار توپ بزند. حالا خیال هواداران پرسپولیس از بابت آقای گل راحت شده و می‌دانند با تیمی که این فصل بسته شد، قطعا مدعی شماره یک قهرمانی خواهند بود. اما آیا نیازی به این همه بازارگرمی بود؟
کد خبر: ۹۱۶۷۵۹

همه می‌دانند مهدی طارمی چه ارزشی برای پرسپولیس دارد. کاش از روز اول همه چیز شفاف پیش می‌رفت و بر اساس قیمت واقعی او بحث می‌شد نه در مورد جدایی و حضور در اروپا. هواداران پرسپولیس هم این شیوه را بیشتر می‌پسندیدند. مهدی طارمی چند سال قبل توسط علی دایی به پرسپولیس و هوادارانش معرفی شد. نسلی که گمنامی‌شان با موج اعتراض هواداران روبه‌رو شد. از طارمی تا عالیشاه؛ اما همه خود را نشان دادند و پرسپولیس نوین را ساختند. حالا این ستارگان نوظهور حق دارند به اندازه قیمتشان پول بگیرند؛ اما نه با بازارگرمی.

هواداران پرسپولیس هم این‌گونه دوست دارند. تمام فصل نقل و انتقالات برای آنها با دلهره گذشت که تیمشان مهاجم ششدانگ ندارد. حق با کریم باقری است. پرسپولیس باید قدر طارمی را بداند؛ اما باقی ماندن او در این تیم با قراردادی جدید و قیمتی به مراتب بالاتر، راهی منطقی دارد؛ مانند همه قراردادهایی که در صورت درخشش بازیکن، تغییر می‌کنند و دستمزدهایی که تا 10 برابر افزایش می‌یابند.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها