فوتبال ایرانی

خریدهای عجیب پیکان

باشگاه پیکان دو فصل قبل با سختی به لیگ برتر رسید، اما پس از انجام چند خرید بسیار بد، خیلی زود به لیگ یک برگشت. آنها دوباره راه سختی را طی کردند تا لیگ برتری شوند، اما باز هم همان چرخه معیوب خریدهای عجیب را شاهد هستیم. تا همین جای کار، سه سهمیه از 7 سهمیه بازیکنان لیگ برتری این باشگاه با جذب آرش برهانی، بهادر عبدی و علی حمودی پر شده و به احتمال فراوان یک دروازه‌بان از بین وحید طالب‌لو و رحمان احمدی نیز به این جمع اضافه می‌شود. این بازیکنان همگی پا به سن گذاشته هستند و در فصل قبل، کوچک‌ترین درخششی در تیم‌های تحت قراردادشان نداشتند، اما مجید جلالی به عنوان اولین خریدها، روی این بازیکنان دست گذاشت.
کد خبر: ۹۱۶۰۵۴

تکلیف حاج صفی بزودی مشخص می‌شود

احسان حاج صفی می‌خواهد فوتبالش را در اروپا دنبال کند و به پیشرفتش ادامه دهد، اما نکته اینجاست که پیشنهادهای خوبی ندارد و بازی در اف‌اس وی فرانکفورت نیز نتوانست او را به خواسته‌هایش برساند تا خیلی زود از این تیم جدا شود. او احتمالا راهی یکی از باشگاه‌های یونانی می‌شود، اما نکته اینجاست که قول و قرارهایی بین مدیر برنامه‌های احسان و مسئولان باشگاه استقلال گذاشته شده تا اگر احسان در لیگ یونان نماند، فورا آبی‌پوش شود و استقلال را در لیگ فصل آینده همراهی کند.

پرسپولیس، بدهکار 3 بازیکن خارجی

باشگاه پرسپولیس نزدیک نیمی از قرارداد‌های 3 بازیکن خارجی فصل قبل خود را به آنها بدهکار است و در این بین مایکل اومانیا که طلب بیشتری از پرسپولیسی‌ها دارد از طریق فیفا در حال پیگیری مطالبات خود است.

مدیربرنامه‌های کاستاریکایی مایکل اومانیا با ارسال نامه‌ای به فیفا خواستار مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس شده و باید دید واکنش مسئولان باشگاه در قبال این قضیه چه خواهد بود. شرایط جری بنسون و لوکا ماریچ متفاوت است. بنسون همچنان منتظر است تا باشگاه پرسپولیس با او تسویه حساب کند.

فولاد دنبال 3 خرید

در حالی که جدایی احمد عبدالله‌زاده، هافبک فولاد خوزستان از این تیم قطعی شده است، سرمربی فولاد از برنامه این باشگاه برای جذب حداقل 5 بازیکن خبر داد که تاکنون دو بازیکن موردنظر به عضویت این باشگاه در آمده‌اند. نعیم سعداوی گفت: تاکنون از این تعداد بوحمدان و پاک پرور را جذب تیم کرده‌ایم و در نظر داریم تا پایان فصل نقل و انتقالات بتوانیم بازیکنان مورد نظر دیگر باشگاه را جذب کنیم.

گولیچ با پرسپولیس دو ساله بست

آنتونی پائول گولچ بازیکن دو رگه کروات- استرالیایی که برای پیوستن به جمع سرخپوشان به ایران سفر کرده است با عقد قراردادی دوساله به پرسپولیس پیوست.

این مدافع چپ‌پای 26 ساله توانایی بازی در هر پست دفاع میانی و دفاع چپ را دارد و از ویژگی‌های او که احتمالا مورد توجه برانکو قرار گرفته است، شرکت در بازیسازی‌ها است. برانکو شیوه‌ای از فوتبال را در پرسپولیس به اجرا گذاشته است که در آن بر ارائه بازی هجومی با ایجاد موقعیت‌های زیاد تاکید می‌شود و از اینرو تاکید دارد همه عوامل تیمش در همین راستا حرکت کنند.

این مدافع که قدی بالا 190 سانتیمتر دارد با سابقه بازی در تیم‌های سیدنی، آدلاید یونایتد، وسترن سیدنی واندرز، پرث گلوری، شریف مولداوی و تیم ملی زیر 20 ساله‌های استرالیا را در کارنامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها