ندا شهسواری، ‌پینگ‌پنگ‌باز المپیکی اولین حریفش در تور جهانی کره را شناخت. او که برای آمادگی بیشتر قبل از المپیک، ده‌روزی در چین اردو زده بود و بعد در تور ژاپن به حریف ژاپنی باخت، دوشنبه برای حضور در تور جهانی کره به اینچئون رسید. مسابقه‌ای که 171 پینگ‌پنگ‌باز از 30 کشور در دو قسمت بانوان و مردان حضور دارند و به صورت انفرادی و دوبل با هم برای 120 هزار دلار جایزه و امتیاز رنکینگ جهانی مسابقه می‌دهند. عصر دوشنبه رقابت‌ها قرعه‌کشی شد که باز هم پینگ‌پنگ‌باز میزبان حریف ندا شد. او با رنکینگ 254 ساعت 17:15 امروز با این چونگ یو کره‌ای و رنکینگ 104 مسابقه می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۵

رقابت دارتی‌ها در مراسم تجلیل

دارتی‌ها در مراسم تجلیل انجمن از مدال‌آوران آسیا و جهانی هم مسابقه دادند. وقتی رئیس انجمن دارت در مراسمی از سحر ظهوری، نایب‌قهرمان آسیای سال 2006 و دنیز هشتبران نفر سوم جهان سال 2015 با جایزه و لوح و مربیان آنها تجلیل کرد، 114 دارت انداز مرد و 57 دارت انداز بانو در مراسم تقدیر به صورت دوبل با هم مسابقه دادند که تیم سونیا جرجانی ـ حسین خانمحمدی اول شد و تیم مبینا مظهری و حامد خوشگاه، دوم.

بدمینتونی‌ها از 8 تیر در اردوی دوم

دومین مرحله اردوی بدمینتون از هشتم تیرماه شروع می‌شود. ثمین عابد خجسته، نازنین زمانی، آیدا فاضلی و یگانه تفرشی، هدیه شمس و رومینا تاجیک و یگانه کرمانی که در اردوی اول با جلب نظر فریبا جلالیان مربی تیم جواز اردوی دوم را گرفته‌اند، سه شنبه هفته آینده به اردو برمی‌گردند. البته ثمین عابد خجسته که قرار است از 22 تیرماه در تایلند با رقبایش مسابقه دهد، زودتر از بقیه و دیروز به اردوبرگشته تا به صورت اختصاصی زیر نظر جلالیان تمرین کند. بدمینتونی‌ها تا 15 تیرماه در کمپ فدراسیون در اردو می‌مانند.

قضاوت داور ایرانی در اسکیت هاکی جهانی

داور بین‌المللی و سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی ایران در رقابت‌های جهانی قضاوت کرد.ملیجه خرم باقری که برای اولین بار به قضاوت در رقابت‌های جهانی دعوت شده بود، بعد از حذف تیم ملی ایران از رقابت‌ها، دو مسابقه بین تیم‌های مکزیک ـ چین تایپه و انگلستان ـ چین تایپه را کنار داورانی از اسپانیا سوت زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها