هر چه دست به دامن مسئولان شدیم فکری به حال این ریز گردها نکردند حالا از شما نویسندگان تپش می‌خواهم اطلاع‌رسانی کنید و با چاپ این پیام صدای ما را به گوش دیگران برسانید. از مردم شریف و روزه‌دار التماس دعا داریم. شاید با دعای مردم شر این ریزگرد‌ها از سر ما باز شود و به جایی برگردد که بوده است.4359... 0918
کد خبر: ۹۱۵۵۰۶

من یک زن هستم که تنها زندگی می‌کنم و تمام مطالب تپش را می‌خوانم چون بسیار آموزنده و سرگرم‌کننده است. بعد برای اقوام و دوستان بخصوص پدر ومادر پیرم تعریف می‌کنم آنها هم با دقت فراوان گوش می‌دهند. دست همگی شما درد نکند. تپش یعنی آگاهی مردم و جامعه.

زهره راستی از اصفهان

اگر امکان دارد درباره اهداف و کارهای غیرانسانی گروه تروریستی داعش مطلبی چاپ کنید.

محسن از کرج 26 ساله

تپش: سال گذشته گزارشی در این باره چاپ شد.

از هموطنانی که در خارج از ایران با مشکل روبه‌رو می‌شوند نیز مطلب چاپ کنید.

رحیم کرداوغلی از تبریز

تپش با مطالبش باعث شده معتاد شویم. چهارشنبه نتوانستم بروم دکه روزنامه بگیرم. پنجشنبه رفتم و از شانس خوبم یکی مانده بود و من بی‌معطلی گرفتم. شما آدم را معتاد می‌کنید.

حلیمی از گنبد

من خیلی وقت است که تپش می‌خوانم ولی اولین‌بار است که پیام می‌دهم. می‌خواهم یک خسته نباشید جانانه بگویم به دست‌اندرکاران تپش. یک خواهش هم داشتم. درباره دخترهایی که خیلی راحت و قبل از زندگی مشترک اقدام به گرفتن مهریه می‌کنند بنویسید.

8088... 0938

چرا درباره افراد شرور که مرتکب جنایت‌های عجیبی شده‌اند نمی‌نویسید؟

امیر طهماسب‌پور از تبریز (اسماعیل بقال)

ده سال است که با تپش زندگی می‌کنم. تپش برای تمام سنین مثل پدری دلسوز است.

صادق شیرزاد از گچساران لیشتر

ضمن تشکر از زحمات خالصانه شما، مطالب تپش را کارشناسانه‌تر، دوراندیشانه‌تر و ملمو‌س‌تر بنویسید. عموم مردم علاقه مند هستند در برابر خطرات، بدی‌ها و اتفاقات، راهکاری نیز یاد بگیرند.

شهروز

دست همه شما درد نکند که واقعیت‌ها را عنوان می‌کنید. با خواندن تپش می‌توانیم از تجربیات دیگران استفاده کنیم و این بسیار ارزنده است.

مهرداد برزه کار. کرمان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها