در دیداری که رونالدو برای بار 128 پیراهن پرتغال را به تن کرد، فیگو کریس را تحسین کرد. رونالدو که در بازی با ایسلند در تعداد بازی با فیگو برابر شده بود، در بازی با اتریش در حقیقت رکورد 127 بازی ملی فیگو را پشت‌سر گذاشت و با 128 بازی ملی به تنهایی در صدر جدول بازی ملی پرتغالی‌ها قرار گرفت. فیگو کاپیتان اسبق پرتغال در حالی که برای تماشای این دیدار در استادیوم شهر پاریس حضور داشت از رونالدو و عملکردش تمجید کرد. این در حالی بود همه عملکرد رونالدو را در این دو بازی مورد انتقاد قرار داده بودند.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۴

درگیری هواداران مجارستان و ایسلند

هواداران مجارستان و ایسلند با هم و با پلیس فرانسه بشدت درگیر شده و حداقل تا مرز 6 زخمی به اورژانس مارسی تحویل دادند. هوادران تیم ملی فوتبال مجارستان درگیری با پلیس فرانسه و نیروهای امنیتی را از داخل استادیوم ولودروم کلید زدند، اما این تشنج و درگیری بین مجارها و ایسلندی‌ها همچنین دو طرف درگیری با پلیس فرانسه به خیابان‌های اطراف استادیوم نیز سرایت کرد.

جراحت شدید پای خدیرا

سامی خدیرا هافبک ارزشمند ژرمن‌ها از پای مصدوم خود عکسی منتشر کرد. سامی خدیرا هافبک ارزشمند ژرمن‌ها که در جریان دیدار لهستان مقابل آلمان در نیمه اول برخوردی با ژسنی داشت و منجر به مصدومیت و سپس تعویض او شد، از پای مصدوم خود عکسی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد. پس از انتشار این عکس بازیکن تیم ملی لهستان زیر عکس او نوشت: اگر فکر می‌کنید فوتبال فقط به لحظات خوب تعلق دارد سخت در اشتباه هستید! تصاویر منتشر شده از پای مصدوم خدیرا نشان می‌دهد که ساق پای وی در شرایط بدی قرار داد و کبودی ناشی از میخ استوک روی مچ پای او دیده می‌شود.

سلفی بی‌موقع رونالدو

پس از پایان دیدار پرتغال و اتریش رونالدو از دستگیری و کتک‌کاری هوادارش توسط نیرو‌های امنیتی ممانعت کرد. پس از پایان دیدار پرتغال و اتریش که به تساوی بدون گل انجامید رونالدو از دستگیری و کتک‌کاری هواداری که برای گرفتن عکس با وی وارد زمین شده بود و توسط نیروهای امنیت دستگیر شد، ممانعت کرد. در حالی که پرتغال با تساوی مقابل اتریش دومین امتیاز از دو بازی را به دست آورده بود و همه پرتغالی‌ها از این موضوع ناراحت بودند، رونالدو اجازه داد هوادارش با او سلفی بگیرد.

خشم سرمربی رومانی از تاخیر برنامه تمرینی

سرمربی تیم ملی فوتبال رومانی از تاخیر در انجام برنامه‌های تمرینی عصبانی شد.

آنخل یوردانسکو روز گذشته از این‌که یوفا باعث شد تا برنامه‌ آخرین جلسه تمرینی قبل از رویارویی با آلبانی (جدال دیشب) با تاخیر انجام شود، بشدت ابراز ناراحتی کرد. او گفت: «متاسفم که زمان برنامه تمرینی ما عوض شده است. این مساله باعث ایجاد مشکل برای ما می‌شود». این اظهارات در حالی عنوان شد که بعد از بارش سنگین اخیر در شهر لیون که با بارش تگرگ همراه بود، یوفا برنامه استفاده از زمین‌های تمرینی را تغییر اجباری داد. همین مساله باعث خشم یوردانسکو شد.

مورگن پست: «پایت»، بزرگ‌ترین برنده جام ملت‌ها!

یک روزنامه آلمانی ستاره تکنیکی تیم ملی فوتبال فرانسه را بزرگ‌ترین ستاره و برنده مسابقات جام ملت‌های اروپا معرفی کرد. روزنامه مورگن‌پست آلمان، دیمیتری پایت را به دلیل درخشش خیره‌کننده در دو بازی اول فرانسه، بزرگ‌ترین برنده این مسابقات تا به اینجا معرفی کرده است. این نشریه در گزارشی نوشت: «پایت 29 ساله از بازیکنی نگران‌کننده و کم‌تاثیر به یکباره به ستاره‌ای امیدبخش و کاملا تاثیرگذار تبدیل شد. ‌پایت که اکنون در تیم فرانسه برای خود جایگاهی مهم کسب کرده، بازیکنی است که در بخشی از منطقه‌ای نزدیک به اقیانوس هند متولد شد و بعدبه همراه خانواده‌اش به فرانسه مهاجرت کرد.

فابرگاس: نقش دل‌بوسکه در تیم ما کلیدی است

سسک فابرگاس، هافبک تیم ملی اسپانیا، ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیمش را به دلیل این‌که بهترین بازی ‏را از شاگردانش می‌گیرد، مورد ستایش قرار داد. به خبرنگاران گفت: «سرمربی امنیت و آرامش را به تیم انتقال داده است. ما همیشه در شرایطی به ‏زمین می‌رویم که می‌دانیم چه کاری باید انجام بدهیم. او این آزادی را به ما می‌دهد و می‌دانیم که آزاد ‏هستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. این بویژه برای بازیکنان تکنیکی خیلی مهم است. نقش دل بوسکه ‏در تیم کلیدی است. احساس من درباره بازنشستگی بازیکنان بزرگ در تیم ما مثبت است. بعضی از لیدرهای تیم رفته‌اند، اما بازیکنان جوان نقش زیادی در تیم دارند. ‏اتحاد زیادی در تیم وجود دارد و ما در زمین با اعتماد به نفس بازی می‌کنیم.»

دشان: به درستی حرف «پوگبا» باور دارم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از پل پوگبا، ستاره تیمش، در مقابل اتهام‌های اخیر دفاع کرد.‏ بعد از پیروزی فرانسه مقابل آلبانی، عکسی از پوگبا منتشر شد که در آن به ‏نظر می‌رسید او با دست، حرکت زشتی را انجام داده و گفته می‌شد این حرکت خطاب به خبرنگاران ‏فرانسوی بوده است؛ اتهامی که پوگبا آن را بشدت رد کرد. دشان گفت: «او در مورد کارش توضیح داد و به درستی صحبت‌هایش باور دارم. مهم‌ترین مساله ‏چیزی است که او به من گفت.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها