یوسف کرمی هم بازیگر شد

پس از هادی ساعی، قهرمان سابق تکواندو که چند سالی است بازیگری را تجربه کرده و در دو سه فیلم و سریال حضور داشت، این بار نوبت یک قهرمان دیگر تکواندو رسید تا او هم وارد دنیای بازیگری شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۱

یوسف کرمی که مدال برنز المپیک آتن و مدال طلای بازی‌های آسیایی دوحه و بازی‌های آسیایی گوانگجو را در کارنامه خود دارد، بزودی در فیلمی سینمایی به نام «قهرمانان کوچک» بازی خواهد کرد.

حسین قناعت، کارگردان این فیلم ضمن اعلام این خبر به فارس گفت: بتازگی پیش تولید فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» را پشت سرگذاشتیم و این فیلم را در روزهای آینده جلوی دوربین خواهیم برد.

او درباره داستان فیلم توضیح داد: در این فیلم تلاش کردیم مفهوم حمایت از تولید ملی را بدون هرگونه درشت ‌نمایی و شعار مورد توجه قرار داده و مخاطب را به این مهم سوق دهیم که برای خرید اجناس دقت لازم صورت گیرد تا از بیکار شدن نیروهای کار این کشور جلوگیری کنیم.

وقتی کودکی به دلیل نداشتن دفترچه بیمه می‌میرد، ما وظیفه داریم به حرمت آن کودک مساله بیکاری کارگران در کشور را جدی بگیریم. حمایت از تولید ملی از اهمیت خاصی برخوردار است که در فیلم بدون هیچ گونه شعاری دیده می‌شود. در این فیلم علاوه بر موضوعات جدی، موقعیت‌های طنز خوبی هم وجود دارد تا مخاطب را بخوبی با خود همراه کند.

قناعت درباره شخصیت‌های داستان هم گفت: فیلم در ژانر کودک و نوجوان آماده می‌شود و پنج قهرمان اصلی دارد که یکی از آنها دختر و چهار نفر دیگر پسر هستند. فیلم داستانی رئال و جدی دارد اما نگاهی فانتزی هم در این فیلم دنبال می‌شود. در این فیلم علاوه بر حضور بازیگران کودک و نوجوان از یوسف کرمی، قهرمان جهان و المپیک هم خواستیم تا در نقش خود بازی کند که او هم پیشنهاد ما را پذیرفت و به گروه بازیگران فیلم پیوست.

حسین قناعت فیلم‌هایی چون «دو دزد و دو پری»، «من و نگین دات کام» و «ماجراهای اینترنتی» را در کارنامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها