سروش رفیعی که خدمت سربازی خود را در باشگاه تراکتورسازی پشت‌سر می‌گذارد، در حالی مورد توجه جدی مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار دارد که برای سرخپوش شدن با مشکل مواجه است.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۸

با این‌که مسئولان پرسپولیس امید داشتند رفیعی با در دست داشتن کسری خدمت بتواند قبل از پایان فصل نقل و انتقالات به این تیم بپیوندد، اما بعد از استعلام‌های لازم مشخص شد این بازیکن حداقل تا نیم فصل باید در تراکتورسازی بماند و بعد از آن هم با فولاد قرارداد دارد؛ نکته‌ای که پیش از این بارها مسئولان باشگاه فولاد بر آن تاکید کرده بودند.

مهاجم سابق سرخابی‌ها لژیونر می‌شود؟

سیدمهدی سیدصالحی به لیگ تایلند می‌رود. بازیکنی که سابقه بازی در تیم‌های سپاهان،استقلال و پرسپولیس را دارد پیشنهادی از یکی دو تیم تایلندی دارد و خودش هم علاقه دارد که فوتبالش را در خارج از ایران ادامه بدهد.

مدیر برنامه‌های سید در حال رایزنی با تیم‌های مذکور است واگر اتفاق خاصی نیفتد این بازیکن فصل جدید را در لیگ تایلند بازی خواهد کرد.

خانزاده در مشهد (سیاه‌جامگان)

تیم مشهد در ادامه خریدهای خود برای فصل آینده، مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان را جذب کرد.

محمدرضا خانزاده که سابقه بازی در تیم ملی، پرسپولیس، ذوب‌آهن، راه‌آهن و فولاد را در کارنامه خود دارد، برای لیگ شانزدهم به مشهد پیوست. پیش از این رضا درویشی و ابراهیم کریمی به این تیم پیوسته بودند.

بازگشت حسینی به استقلال

مجید حسینی، مدافع اسبق استقلال که فصل گذشته در تیم راه‌آهن بازی می‌کرد، مجددا به استقلال بازگشت. حسینی دو فصل پیش در استقلال بازی می‌کرد، اما برای آن‌که فرصت بازی کردن پیدا کند، از جمع استقلالی‌ها رفت و با بازگشت منصوریان دوباره به استقلال بازگشت.

جشنواره گل تیم قطبی

بوریرام تایلند پس از شکست خانگی در هفته شانزدهم لیگ برتر تایلند برابر تیم راتچانبوری، موفق شد در رقابت‌های FA CUP با نتیجه 8 بر صفر برابر تیم دانشگاهی وانگ چاوالیتکو به پیروزی برسد. در این رقابت‌ها تمامی تیم‌های لیگ برتر، لیگ‌های دسته اول و دوم و تیم‌های دانشگاهی تایلند حضور دارند. شاگردان افشین قطبی مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های FA CUP تایلند هستند و عزم خود را برای قهرمانی دوباره جزم کرده‌اند.

ایران پوریان طلبش را از تراکتورسازی می‌خواهد

مدافع فصل گذشته تراکتورسازی هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده و برای این کار شرط دارد. محمد ایران‌پوریان که چند روزی برای مسافرت به خارج از ایران رفته بود، با مسئولان باشگاه تراکتورسازی وارد مذاکره شد. یکی از شروط اصلی او برای تمدید قرارداد، تسویه‌حساب بابت سال گذشته است. این در حالی است که گفته می‌شود او کمتر از 30درصد از مبلغ قرارداد فصل قبلش را دریافت کرده است.

حاج‌صفی به یونان نمی‌رود

سایت ورزش یونان در خبری اعلام کرد سالیو سیس، مدافع 26 ساله یونانی به‌عنوان مدافع چپ جدید تیم آ.ا.ک انتخاب شد. الیو سیس، مدافع 26 ساله سنگالی در سه فصل اخیر در تیم والنسینس فرانسه حضور داشته و در صورت توافق نهایی تا پایان هفته جاری به تیم آ.ا.ک خواهد پیوست. به این ترتیب حضور حاج صفی یکی دیگر از گزینه‌های آ.ا.ک در این تیم منتفی شد. احسان حاج صفی، بازیکن تیم FSV فرانکفورت آلمان با توجه به سقوط این تیم به لیگ دسته سوم باشگاه‌های این کشور قصد دارد به تیم جدیدی در اروپا برود. از طرفی باشگاه استقلال هم با این بازیکن مذاکرات مختصری داشته است.

کسر قرارداد، راز نارضایتی حدادی‌فر

ذوب‌آهن به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفته این فصل هزینه‌هایش را کاهش دهد. در این راستا باشگاه به کادرفنی و بازیکنان اعلام کرده رقم قراردادها نسبت به فصل قبل 25درصد کاهش خواهد یافت.

این موضوع در مذاکرات باشگاه با یحیی گل‌محمدی هم کمی تاثیرگذار بود با این حال گل‌محمدی پذیرفت به کارش ادامه دهد. با وجود این قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوبی‌ها ظاهرا نمی‌خواهد زیر بار این قضیه برود. او با این‌که یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد، اما نمی‌خواهد در این تیم بماند. با این حال باشگاه ذوب‌آهن شرط 5‌/‌1میلیاردی برای صدور رضایت‌نامه حدادی‌فر یا معاوضه با دو بازیکن استقلال (علی قربانی و فرشید باقری) را مطرح کرده‌اند که موضوع معاوضه با مخالفت سرمربی تیم استقلال مواجه شده است. باید دید در روزهای آینده تکلیف کاپیتان ذوبی‌ها برای رفتن یا ماندن در این تیم چه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها