پرویز مظلومی، سرمربی فصل گذشته استقلال که پیش از برعهده گرفتن هدایت این تیم با وزیر ورزش به توافق دست یافته بود، در حالی از استقلال کنار گذاشته شد که یک فصل از قراردادش باقی مانده بود. او حالا برای دریافت مطالباتش به دنبال ملاقات با وزیر ورزش است.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۸

کاوه رضایی ـ پرسپولیس در کوچه بن‌بست؟

کاوه رضایی و پرسپولیس. همه چیز تمام شده بود، مذاکرات نهایی شد و مدیر برنامه‌های این بازیکن کار را با سرخپوشان یکسره کرده است. فقط مانده بودامضای قرارداد با این بازیکن که باید خودش آن را انجام می‌داد. قرار بر این بود تا کاوه بعد از ظهر دیروز به باشگاه برود و قراردادی که مدیر برنامه‌هایش توافق کرده را امضا کند. اتفاقی که البته نیفتاد. شاید علت اصلی به بن‌بست کشیده شدن مذاکرات دو طرف ، رقم پیشنهادی رضایی و همین‌طور درخواست او برای جدایی در زمان داشتن پیشنهادهای بهتر بود. البته اهالی فوتبال منتظر خبرهای جدید درمورد مذاکره رضایی و پرسپولیس هستند.

معرفی دستیاران جلالی

اعضای جدید کادر فنی تیم فوتبال پیکان که در لیگ برتر شانزدهم مجید جلالی، سرمربی خودروسازان را همراهی خواهند کرد، مشخص شدند. حمید مطهری، سرمربی سابق امیدهای پرسپولیس که در سایپا نیز دستیار جلالی بود به‌همراه رضا مرتضی‌زاده، سرمربی امیدهای پیکان مربیان این تیم در لیگ شانزدهم خواهند بود. محمد پالیزوان نیز به‌عنوان آنالیزور جلالی را در این فصل همراهی خواهد کرد.

شرط منصوریان برای خریدهای جدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای ثبت نهایی قرارداد بازیکنان جدید این تیم یک شرط گذاشت. علیرضا منصوریان درباره بازیکنان تازه جذب شده برای استقلال گفت: تمام بازیکنان قبل از ثبت رسمی قرارداد، باید تست‌های پزشکی را پشت‌سر بگذارند و بعد از آن که نتیجه این تست‌ها به سرپرست تیم منصور پورحیدری ابلاغ شد، قرارداد بازیکنان در سازمان لیگ ثبت خواهد شد. وی افزود: از دکتر نوروزی درخواست کرده‌ام تمام بازیکنان، کادرفنی، پزشکی، تدارکات و اجرایی تیم باید قبل از شروع لیگ اکوی قلب و تست خون بدهند. هر اتفاق در فوتبال یک تجربه جدید است و سال گذشته در نفت تهران (در گذشت دارستانی مربی فصل پیش نفت) برای ما اتفاقی افتاد که از آن درس گرفته‌ایم.

پرداخت قسطی مطالبات گابریل

فرناندو گابریل هافبک برزیلی که در لیگ چهاردهم به عضویت پرسپولیس درآمد و به دلیل عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرد، هنوز طلبش را از سرخپوشان دریافت نکرده است. در این خصوص گفته می‌شود دیروز مدیر برنامه‌های این بازیکن در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و بر سر دریافت اقساطی طلب 120 هزار دلاری این بازیکن، به توافق نهایی دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها