محسن فروزان : با افتخار شاگرد دایی شدم/می خواهم به تیم ملی برگردم

محسن فروزان به جمع شاگردان علی دایی در صبا برای فصل آینده اضافه شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۷۰
محسن فروزان : با افتخار شاگرد دایی شدم/می خواهم به تیم ملی برگردم

به گزارش جام جم ورزشی ، محسن فروزان سنگربان سابق تیم های سیاه جامگان و استقلال به تیم صبای قم پیوست تا یک استقلالی دیگر شاگرد علی دایی شود. علی دایی در فصل های گذشته همواره علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان سابق استقلال داشته است.

فروزان که به تازگی رخت دامادی بر تن کرده است به جام جم آنلاین گفت: پیشنهاداتی در دستم بود اما ابدا از آنها صحبت کردم. من عادت ندارم مدام در رسانه ها از پیشنهاداتی بگویم که شاید برخی از آنها اصلا رسمی نباشد. قصد داشتم تا زمانی که قرارداد جدیدم را با تیم جدیدم امضا نکرده ام حرفی نزنم.

دروازه بان اسبق استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا صبا را انتخاب کرد گفت: من علاقه شخصی به علی دایی دارم و از اینکه آقای گل جهان برای جذب من به باشگاه صبا درخواست داده بود افتخار می کنم. من قبلا هم گفته ام. اگر دایی هزار بار دیگر پیشنهاد می داد بدون در نظر گرفتن جنبه های مالی این موضوع را قبول می کردم. اکنون آماده ام تا یک فصل پر نشاط را شروع کنم.

وی یادآور شد: می خواهیم با صبا حضوری قدرتمند در لیگ برتر داشته باشیم. البته هدف مهم تر من رسیدن دوباره به تیم ملی است. این روزها انگیزه زیادی دارم و می خواهم با علی دایی و صبا به اوج برسم.

فروزان درباره متاهل شدنش هم گفت: یکی از دلایلی که انگیزه های من را افزایش داده همین ازدواج است! از همسرم تشکر می کنم. از علی دایی هم سپاسگذارم که به محض حضور من در باشگاه انگیزه فراوانی به من داد و بزرگی خودش را بار دیگر نشان داد. علی دایی شخصیت بزرگی دارد و اسطوره فوتبال ماست و از اینکه با او کار می کنم بسیار خوشحالم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها